Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

مصاحبه وزیر مهاجرت کانادا

سلام
دیروز در برنامه جمعه بازار یه مصاحبه با وزیر مهاجرت کانادا شد که سئوالاتی در موردمهاجرت به کانادا ازشون پرسیدند . مثل " چرا انقدر پروسه مهاجرت ایرانی ها طولانی است ؟ " که ایشون هر چند که خیلی از ایرانی ها تعریف کردند و عنوان کردند امسال سفارت کانادا در تهران 2 برابر سال گذشته ویزای توریستی صادر کرده و گفت که مطمئن باشید هیچ تبعیضی برای ایرانی ها نیست، و منتظر ایرانی های تحصیل کرده هستند .ولی سیکوریتی چک ایرانی ها به علت همون موضوعاتی که خودتون و همه دنیا می دونند خیلی طول می کشه . ما سعی می کنیم افرادی که پذیرش می کنیم ازبعضی ارگانها (که اسمشونو منم می ترسم بیارم ) نباشند . و کلا انتظار زیاد مهاجرانی ایرانی را بابت این موضوع دانستند و امیدواری دادند که هر ایرانی تحصیل کرده ی بخواد بیاد کانادا ما کمکش می کنیم .
پس دوستان منتظر باشید . فقط من نمی دونم مثلا گرفتن فایل نامبر دومم هم ربطی به ایرانی بودنمون داره یا نه ؟!!!!!!!!!!
تا این اسم ایران از روی سرمون بر داشته نشده باید جور ایرانی بودن خودمونو بکشیم . لینکشم براتون می گذارم ببینید . لینک

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

انتظار برای فایل نامبر 2

سلام دوستان گلم
ممنونم از اینهمه ابراز لطفی که من داشتید ، ولی دلم نمی خواست تا اعلام فایل نامبر دوم چیزی بنویسم ولی انگار این افیسر های دمشق خیال ندارند به ما فایلی رو اختصاص بدهند . بعد از 2 ماه و یک هفته از ارسال مدارک به دمشق هنوز هیچ خبری نیست . نه وضعیت تو سایت تغییر کرده و نه ایمیلی برامون فرستادند . دو بار هم ایمیل زدیم ولی هنوز هیچ جوابی ندادند .
واقعا شرایط بدیه خدا صبر بهمون بده برای بعد از این مرحله که با این اوضاع احوال باید منتظر بمونیم برای دو سال دیگه البته اگه فایلی بهمون بدن .
مانا جان پست جنجالی گذاشتی . عالی بود ولی چون من هنوز کانادا رو خودم ندیدیم نظری نمی دم ولی با توجه به نظرات دوستان کانادا برای ادمهای سخت کوش و زحمتکش که اینجا نتیجه زحمتاشونو نمی گیرند عالیه و همه بدیهاش به خوبیهاش می ارزه .
خوش یه حالتون که تهرانید و می تونید همدیگه رو ببنید و با هم آشنا بشید . اگر تهران بودم حتما می اومدم.