Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

انتظار برای فایل نامبر 2

سلام دوستان گلم
ممنونم از اینهمه ابراز لطفی که من داشتید ، ولی دلم نمی خواست تا اعلام فایل نامبر دوم چیزی بنویسم ولی انگار این افیسر های دمشق خیال ندارند به ما فایلی رو اختصاص بدهند . بعد از 2 ماه و یک هفته از ارسال مدارک به دمشق هنوز هیچ خبری نیست . نه وضعیت تو سایت تغییر کرده و نه ایمیلی برامون فرستادند . دو بار هم ایمیل زدیم ولی هنوز هیچ جوابی ندادند .
واقعا شرایط بدیه خدا صبر بهمون بده برای بعد از این مرحله که با این اوضاع احوال باید منتظر بمونیم برای دو سال دیگه البته اگه فایلی بهمون بدن .
مانا جان پست جنجالی گذاشتی . عالی بود ولی چون من هنوز کانادا رو خودم ندیدیم نظری نمی دم ولی با توجه به نظرات دوستان کانادا برای ادمهای سخت کوش و زحمتکش که اینجا نتیجه زحمتاشونو نمی گیرند عالیه و همه بدیهاش به خوبیهاش می ارزه .
خوش یه حالتون که تهرانید و می تونید همدیگه رو ببنید و با هم آشنا بشید . اگر تهران بودم حتما می اومدم.

۱۴ نظر:

جلیله گفت...

سلام نرگس جان

شرایط سختی شده. فقط صدور فایل نامبرها نیست. مدیکال و پاس رکوئست ها هم غیر معمول زیاد شده. نمیدونم علت واقعیش چیه. تعطیلات تابستونیه یا حجم پرونده ها یا چیزه دیگه!

خیلی تحمل میخواد و چاره ای نداریم.
فقط امیدوارم از امروز که میگن تعطیلات تابستونیشون تموم شده بیشتر بجنبن و برای همه ما در هر مرحله ای که هستیم خبرای خوبی بیاد.

*** در ضمن اگه ممکنه لینک وبلاگمو اصلاح کنی ممنون میشم. پرشین بلاگو بلاگ اسپات کنی.

موفق باشی

مانا گفت...

سلام عزیزم
من که از فکر و خیال دیگه دارم دیوونه میشم!
مال ما که 3 ماه شده و خبری نیست چی بگیم؟
ما هم دو بار ایمیل زدیم ولی دریغ از یه پاسخ!!!!!!
ولی من دلم روشنه مطمئنم پشت هم خبرای خوبی خواهد رسید اینو به جلیله جونم هم میگم دفعه دیگه تو جلسه هم جلیله شیرینی میده و هم آقا محمد!
نرگس جونم ما هم به جات می خوریم!!!
به قول آقا رضا:ها ها ها....

مژده گفت...

نرگس جون انشالله که به زودی زود خبرهایی می شه... کاش اومده بودی تهران خبری بهمون می دادی... گل دخترتو ببوس... راستی عزیز من در لینک دوستان وبلاگت وقتی روی اسم وبلاگ کلیلک می کنم با آدرس فید می یاد و باز نمی کنه... این مشکل توی لینکای وبلاگ جلیله جون برای وبلاگ منهم باز هست ... سوالی که داشتم اینه که مستقیماً آدرس وبلاگو در وبلاگت add کردی یا مثلاً از google reader استفاده کردی ؟

کمال گفت...

سلام. خیلی خوبه که هر اتفاقی که برات میوفته می نویسی. من بلد نیستم چطوری باید این کار رو بکنم. حالا از اینها گذشته،
من و شما تقریبا همدوره هستیم. من هم مدارکم در تاریخ 4/6/2010 رسیده به دمشق ولی هنوز فایل نامبر دومم نیومده. ولی من از بوکلت کانادا خوندم که وقتی مدارک میرسه به ویزا آفیس، ظرف یک هفته فایل نامبر دوم صادر میشه ولی اینطور که فهمیدم برای فرستادنش خیلی این دست و اون دست می کنند ولی نگران نباش فایل نامبرت صادر شده و بزودی میاد.

نرگس گفت...

سلام مانای گلم اشکال نداره جای ما بخورید و خوش باشید ما ایشاله ونکوور با جلیله جون شیرینی می خوریم و جای شما رو خالی می کنیم :)راستی فکر کنم فایل شما به همین زودی ها برسه چون 120 روزتون داره پر می شه . چون من فکر می کنم به این موضوع ربط داره .

مژده جونم خیلی دلم می خواست ولی نشد . ایشاله بعد ها . من خود آدرس رو نوشتم نمی دونم چرا اینجوری می شه ؟!! اگه تونستی مشکلشو حل کنی برام بنویس گلم

ممنوم آقا کمال میشه بپرسم تاریخ فایل نامبر اولتون کی بوده ؟ چون فکر می کنم به اومدن فایل نامبر دوم ربط داره

بهمن گفت...

سلام
از لطفی که به بنده داشتید خیلی ممنونم. من هم همیشه مطالب شما رو می خونم و استفاده می کنم. البته چون اغلب از طریق گوگل ریدی روی گوشی موبایلم مطالب رو می خونم، بیشتر اوقات نمی تونم کامنت بذارم.

محبوبه گفت...

سلام نرگس جان. خوشحالم که میبینم دوباره اومدی و نوشتی. حیفه که غیبت بزنه. دلمون برات تنگ شده بود. فایل نامبر هم میاد گلم . نگران نباش. شاد باشی

کمال گفت...

سلام نرگس خانم. من دیروز یه وبلاگ باز کردم. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. راستی یه سوال داشتم: چرا وبلاگم توی گوگل سرچ، پیدا نمیشه؟ باید تنظیمات خاصی انجام بدم یا چیزی رو باید share کنم؟
http://canadianballoon.blogspot.com/

کاوه گفت...

سلام نرگس خانم
من یه پست در مورد ماجرای فایل نامبر برادر خانمم نوشتم.
اینطور که می بینم وضعیت دمشق خیلی مرتب نیست. البته زمان ما هم همینطور بود و حرف و حدیث های فراوانی در مورد بی نظمی ها و حتی فساد مالی آن دفتر شنیده میشد که منجر به تغییر کامل کادر دمشق و به تاخیر افتادن چندین و چند ماهه پرونده های ما در آن زمان و ارسال آنها به دفتر لندن شد.
به هر حال امیدوارم هرچه زودتر کارهایتان به انجام برسد.

موفق باشید

mahsan گفت...

سلام نرگس جون خوبی ؟ خونواده خوبن ؟ چند وقتی خبری ازت نداشتم . با خودم گفتم حتما سرت تهران خیلی شلوغه مزاحمت نشدم . آخه گفته بودی که مسافر مکه دارید . اما دیگه خیلی طولانی شد . به هر حال امیدوارم خوش و خرم باشید . سودا کوچولو رو از قول من ببوس

صحرا گفت...

سلام نرگس جان
نگران نباش فایل نامبر دوم خیلی چیز مهمی نیست فقط یه جور رسید مدارکه و امیدوارم به زودی برای همه دوستان بیاد
من نمی دونستم مانا هم هنوز منتظر فایل نامبره!!!!!!! ایشالا برای مانا هم زود بیاد

شكوفه گفت...

نرگس عزيز ما برگشت به دنياي مجازي بالاخره؟‌:* شما چرا هنوز فايل نامبرتون نيومده؟؟!؟!؟ من يادمه كه تقريبا هم زمان با هم مداركمون رو ارسال كرده بوديم...

الهام گفت...

سلام نرگس جون تبريك ميگم
ما اواسط December 2009 از طريق Skill worker اقدام كرديم واواخرMarchفايل نامبر دوم را دريافت كرديم و الان حدودا 5 ماهه كه منتظر مديكال هستيم ولي هنوز خبري نيست وكيلمون ميگه اين انتظار دوازده الي سيزده ماه طول ميكشه درسته؟

نرگس گفت...

سلام الهام خانم بله درسته و شایدم بیشتر از این طول بکشه