Daisypath Anniversary tickers

۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

مهمونی ولیمه یونان

سلام دوستان گل
هفته پیش جمعه تو جمع دوستان وبلاگی و بعضا مهاجر دعوت بودم . وقتی اسم مهمونی اومد اصلا نمی تونستم خودمو از دیدن دوستان نازنینی مثل جلیله ؛ مانا ، محبوبه ، مصی ، نیوشا ، ساناز، فیروزه ، شایا، فریار ، هستی ، تانی، مژده ، اشرف ، روشنک ، سارا ، و بقیه دوستان که الان اسمشون به ذهنم نمی رسه ؛ محروم کنم . خلاصه اولش داشت یه کار ما موریتی هم برام درست میشد که برم تهران ولی متاسفانه اون نشد ولی من از رفتن دست برنداشتم و خودم دست بکار شدم وبرای جمعه بلیط هواپیما رو گرفتم تا حتما بتونم دوستای نازنینم رو ببینم . همونطور که فکر می کردم این جمع و این مهمونی عالی بود عالی . انقدر گفتیم و خندیدیم و از دیدن چهر های مهربون صمیمی و همفکر لذت بردیم . که فکر کنم تا اخر هفته هم هنوز از مستی این مهمونی مسرورم . اینجا جا داره از مانا عزیز که زحمتهای زیادی برای برنامه اون روز کشیدند تشکر کنم . دعا می کنیم خداوند هر چه زودتر مدیکال ایشون رو از اسمون بفرسته . و تشکر مخصوص هم از مهمون ویژه مون شایا جون که قبول زحمت کردند و تو مهمونی ما شرکت کردند .

یه اتفاق خوب دیگه که بانیش سارا جون هستند ایجاد یه گروه دوستان مهاجر کانادا تو فیسبوک بود . البته قبل از مهمونی من با تعداد کمی از دوستان اشنایی داشتم تو فیسوبک ولی بعد از این مهمونی جمع دوستان بیشتر و بیشتر شد و من افتخار دیدن دوستان بیشتری رو پیدا کردم مثل امیر اقا و مریم جون یادگار و خیلی از دوستان دیگه خلاصه این هفته خیلی هفته خوبی بود هم مهمونی رفتیم هم کلی دوست تو فیسبوکمون اضافه شد و ما تونستیم عکسای قشنگشونو ببینیم.

واما اخرین خبر این هفته که یکم اذیتم کرد همین موضوع پست قبلیم بود . به خاطر بحثها و جدالهای که تو فروم اپلای ابرود پیش اومد خیلی غصه خوردم به خودم قول دادم دیگه تو این مباحث شرکت نکنم البته اگه بتونم .چون متاسفانه ما هنوز نمی تونیم با هم دیگه بحث کنیم ولی مشاجره نکنیم . ولی با همه این تفاسیر من ساعت 5 نامه ام رو به وزیر و سفارت زدم و جواب اتوماتیکشم فورا اومد که اقا بهمن مفسرا در مورد ش توضیح دادن . ولی امید دارم به غیر از این جوابها جواب دیگه ای هم بگیریم .


تا سلامی دیگر بدرود

۷ نظر:

امیر گفت...

سلام
تازه نرگس جان خبر نداری ، تو اون فروم دعوا شد ، فحش و فحش کشی !!!
فقط فحش خواهر و مادر دیگه ندادند. تا چند ساعت هم این پست ها در برابر چشم همه بود ، تا یکی از مدیران آن فروم که ساکن کانادا هست آمد و کلی پست را پاک کرد و چند تا را هم ویرایش کرد.
من واقعا برای مدیریت این فروم متاسفم که قانون مسخره ای دارند و اگر کسی از شخص دیگری تشکر کند ، مثل عقاب سر میرسند و پست آن شخص را پاک میکنند ، اما اگر اطلاعات غلط داده شود و حرفهای چاله میدونی زده شود ، خلاف مقررات فروم نیست !!!

ضمنا جواب وزیر را هم میگیری اما شاید کمی دیر.
خوش باشی

نرگس گفت...

سلام
ممنون امیر جان که بهم سر می زنی واقعا !!!!!!!!!!! پس خدا رحم کرد من دیگه اونجاها رو ندیدم. منم امیدوارم خبر خوبی برامون بیاد

بانوي شيراز گفت...

نرگس جان از ديدن دوبارت خيلي خوشحال شدم. خيلي همه را خجالت دادي كه اين همه راه را كوبيدي و اومدي. اميدوارم نامه اعتراضي نتيجه داشته باشه.

نرگس گفت...

سلام فیروزه جونم با دیدن شما انقدر انرژی گرفتم که اصلا خستگی راه رو نفهمیدم .

Amir گفت...

سلام نرگس خانم

من هر چی فکر کردم نتونستم رابطه عنوان پست را با محتوای آن کشف کنم!!! مهممونی که خب مهمونی بود اما ولیمه! یونان!! ؟!

Amir گفت...

راستی بابت لینک ممنون. من هم لینک دادم.

نرگس گفت...

سلام امیر اقا
اخه این مهمونی رو مانا جون ترتیب دادن و چون تازه از مسافرت یونان برگشته بودن این مهمونی به قول تانی جون ولیمه یونانه