Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

ارسال مدارک به دمشق


سلام دوستای گلم
دیروز مدارکمون رو فرستادیم برای سفارت کانادا در دمشق . برای این کار مجبور شدم یه سفر یه روزه برم تهران تا هم مدارک رو از دالترجمه تحویل بگیریم و چک نهایی کنم و هم با پست آرامکس بفرستمشون به دمشق .
لیست مدارک رو به ترتیبی که داخل پاکت گذاشتم رو اینجا بنویسم شاید بتونه کمکی برای کسی باشه .
یه نکته برای تمام مدارک تایید دادگسنری و وزارت خارجه رو هم گرفتیم .
1. فرم پر شدهApplication
2. فرم
Schedule 1 برای همسرم
3. فرم
Schedule 1 برای خودم
4. فرم
Schedule 3
5. فرم
Additional Family Information برای همسرم
6. فرم
Additional Family Information برای خودم
7. نامه تغییرات در فرمهها و توضیح تکمیلی گواهی کار
8. ترجمه شناسنامه همسرم
9.ترجمه شناسنامه خودم
10. ترجمه کارت ملی همسرم
11. ترجمه کارت ملی خودم
12. ترجمه عقد نامه
13. ترجمه شناسنامه دخترم
14. کپی برابر اصل شده پاسپورت همسرم ( هر دو پاسپورت )
15.
کپی برابر اصل شده پاسپورت خودم
16. ترجمه دیپلم همسرم
17.ترجمه
لیسانس و ریز نمرات همسرم
18.
ترجمه فوق لیسانس و ریز نمرات همسرم
19 .
ترجمه دیپلم خودم
20 .
ترجمه لیسانس وریز نمرات خودم
21.
ترجمه فوق لیسانس و ریز نمرات خودم
22. ترجمه گواهی کار دانشگاه همسرم
23. ترجمه سه قرار داد کاری دانشگاه 86. 87. 88 همسرم
24. ترجمه گواهی کار قبلی همسرم
25. ترجمه دو قرارداد کاری همسرم (سال اول و سال آخر) همسرم
26 . ترجمه گواهی کارآموزی همسرم
27. ترجمه گواهی کار دانشگاه خودم
28 . ترجمه سه قراداد کاری خودم
29. اصل نتیجه ایلتس
30. ترجمه گردش ششماهه حساب همسرم
31. گردش ششماهه حساب خودم ( مبلغ مورد نظر ما با جمع دو حساب بدست کی یاد)
32. اصل و ترجمه عدم سوئ پیشینه همسرم
33. ترجمه و اصل عدم سوئ پیشینه خودم
34. پرینت نامه یا ایمیل سیدنی بعلاوه کپی از مانی اردر
35.چک لیست پر شده دمشق
36. فرمهای پر شده دمشق برای همسرم
37 .فرمهای پر شد دمشق برای خودم
38. 6 قطعه عکس پشت نویسی شده برای همسرم و دخترم و خودم ( در یک پاکت کوچک )
39. ترجمه کارت پایان خدمت همسرم

این تمام اون چیزای بود که ما در بسته پستی مون گذاشتیم و فرستادیم دمشق امیداورم کسری نداشته باشه . ( البته خودمون فکر می کنیم کامله )

پی نوشت : مدارکمون در تاریخ 17/6/2010 ساعت 11:40 صبح رسید بدست آقا یا خانم narna bohari



۵۹ نظر:

سیمین گفت...

سلام، وبلاگتون را چند بار سر زدم، خیلی ممنون که جزئیات کار رو می گین، اینجوری خیلی به کسانی مثل من که می خوان تازه شروع کنن و وکیل هم ندارن کمک می کنید. مطالبتون واقعا مفید هست. امیدوارم تو کارهای مهاجرتتون موفق باشید :)

صحرا گفت...

سلام
دستت درد نکنه، کامل کامله
ما هم اگه خدا بخواد به محض اومدن نتیجه آیلتس مدارک را می فرستیم.
امیدوارم هر چه زودتر فایل نامبر دمشقتون هم بیاد

تیتی گفت...

سلام عزیز. خوشبختم از آشنایی با شما.

باورتون میشه من کد رو یادم نمیاااد.

ما الان 10 ماه و خورده ای از فایل نامبر سوریه مون میگذره

مستانه گفت...

آفرین بسیار خوب بود نر گس جون برام یه کامنت بگذار و بگو که سابقه نامه کاری باید چطور باشه چی بنویسیم اصلا چطور شروع کنیم؟بی نهایت سپاس

مژده گفت...

نرگس جون تا جايي كه حافظه ي من قد مي ده همش همينه و كامله... انشالله كه به زودي وضعيت پرونده تون مثل ما به مرحله پندينگ مي ره ولي اميدوارم مثل ما ده ماه و نيم توي اين مرحله نمونين و زودتر اين خان طولانيو بگذرونين... هر مرحله ش استرس و نگراني خودشوداره.... شاد باشي

نرگس گفت...

صحراجون انشالله نتيجه ايلتس هوني که مي خوايد ميشه. ممنون از لطفت
مستانه جون حتما.
مژده جونم دخترت گلت رو ببوس و براتون دعا مي کنيم زود زود مديکالتون بياد .

محبوبه گفت...

نرگس جون منظورت از گردش 6 ماهه حساب دقیقا چیه؟ ما یه نامه از بانک گرفتیم که گواهی بانکیه. ولی وکیل ایمیل داده که پرینت 6 ماهه گذشته باید فرستاده بشه. مال شما هم پرینته؟
شاد باشی گلم

مانا گفت...

نرگس جون تازه شدی مثل ما امیدوارم زیاد انتظار نکشی!

نرگس گفت...

محبوبه جان برو بانک بگو گردش 6 ماهه اخير رو مي خوام . البته به انگليسي وبراي سفارت مي خوام بستگي به بانک فرق مي کنه مثلا بانک مسکن خودشون اين گواهي رو به انگليسي دادن .ولي بانک تجارت گفت بايد ببريد دالترجمه تا انگليسي بگيريد

سارا قند تلخ گفت...

خسته نباشی خانوم یعنی این همه مدارک میخوان!!!!!!

انوشه گفت...

سلام ما با وکیل اقدام کردیم
مدارک فقط مهر دادگستری بخوره کافیه واحتیاج به مهر امور خارجه نیست درضمن مدارک کامل فرستادید وگرنه احتیاج به کارت ملی ومدرک دیپلم نبوده- انشالله موفق باشید

ماریا گفت...

سلام نرگس جون وبلاگت رو دوست دارم و می خونمش. من دارم میرم ایتالیا ولی قبلا دنبال اپلای کردن واسه phd تو کانادا بودم لینکت کردم تو وبلاگم شما هم منو لینک کنید.

ماریا گفت...

www.mycreativemind.persianblog.ir

نرگس گفت...

سلام ماریا عزیز از آشنای با شما خوشوقتم .امیدوارم روزهای خوبی در ایتالیا منتظر تون باشه .

mahsan گفت...

salam narges joon . khabari az file number nashod?

نرگس گفت...

سلام نه مهسان جونم هنوز که خبری نیست نه از فایل نامبر دوم و نه از اپدیت سایت

مانا گفت...

من هم مثل تو همچنان منتظرم
به اميد خبرهاي خوب

نرگس گفت...

ممنون مانا جان . به امید خدا زود زود فایل نامبرامون میاد

آندیا گفت...

سلام عزیزم
خوبی نرگس جونی مرسی از اینکه این چند وقت خیلی به من لطف داشتی
راستی چطور متوجه شدی کی و به دست کی مدارکت رسیده میشه برام ایمیل کنی یا کامنت بزاری ممنون می شم

Ben گفت...

سلام دوست عزیز .

چند وقتی هست مطالب وبلاگت رو دنبال میکنم . خیلی خوب و مفید هستند . من اول کار برای مهاجرت هستم و تصمیم گرفتم کارهامو تو وبلاگ ینویسم . ممنون میشم وبلاگ من رو هم تو لیست سایتها بزاری :

http://bentowhere.blogspot.com/

نرگس گفت...

سلام دوست عزیز ممنون شما لطف دارید حتما شما رو به دوستانک اضافه می کنم . خوش باشی

مانا گفت...

سلام نرگس عزیز
نه خانومی هنوز خبری از فایل نامبر نیست. اگه خبری شد حتما به خبرت میکنم.
تو پست اولم مراحلو نوشتم.
به امید خبرهای خوش

mahsan گفت...

salam narges joonam hanooz khabari nashode ?

مانا گفت...

سلام نرگس جون هنوز فایل نامبر نیومده؟
می دونی مال محبوبه جون اومده؟
به امید خبرهای خوب

mahsan گفت...

نرگس جان درسته

معصوم گفت...

سلام نرگس جون.تازه با وبلاگت آشنا شدم.بسیار مفیده.ازت ممنونم خانومی.من داشتم فرمهای مهاجرت رو پر میکردم که یهو شرایط تغییر کرد.شغل همسرم حذف شد اما شغل من اضافه شد(آرشیتکت).فرمها هم تغییر کردن که بعضی جاهاش رو سردر نمیارم.خصوصادر فرم چک لیست که یه گزینه جدید اضافه شده مبنی بر اینکه چک لیست visa office که مال دمشقه رو ضمیمه کنید.من گیج شدم.مگه این فرم ماله مرحله بعد نیست.؟در ضمن عدم سوپیشینه رو هم نوشته باید بفرستیم سیدنی!!!!!استرس پیدا کردم.شما مشاوری روسراغ ندارین.من مدارکم آمادست(مانی اردرومدرک آیلتسم)از کمکت ممنونم خیلی.

نرگس گفت...

سلام عزیزم شما لطف دارید.
ولی در مورد سئوالتون تا اینجای که من فهمیدم تمام مدارک دیگه باید یکسره فرستاده بشه سیدنی و دیگه مر حله دومی وجود نداره . یعنی فایل نامبر دومی ندارید .و خود سیدنی همه مدارک رو می فرسته به ویزا افیس مربوطه . پس بجنبید و تمام مدارک رو آماده کنید . البته می تونید از فروم مهاجرت فارسی که لینکش در کنار وبلاگم هست هم استفاده کنید . اطلاعات مفیدی دوستان اونجا گذاشتند .

مژده گفت...

نرگس جون آدرس وبلاگ سودا جونو پيدا نمي كنم برام بذار...

مستانه گفت...

سلام نرگس جون باید پاکت خاصی برای گذاشتن مدارک استفاده کنیم؟؟؟

نرگس گفت...

نه مستانه جون پاکت خاصی نداره ما که همه رو گذاشتیم در بسته پستی خود آرامکس و فرستادیم

peyman گفت...

سلام
جالبه من با كارشناسي ارشد و كد 4121 اقدام كردم و شما با شرايط مشابه با 4131 اقدام كرديد. بنده حدود 8 ماه پندينگ هستم. شما براي انتخاب كد با كسي مشورت كرديد؟ اميدوارم كه هر دو كد رو قبول داشته باشند. من هم كمي نگران موضوع هستم.خصوصا الان كه ديگه اگه پروندم رد بشه نمي تونم دوباره اقدام كنم. انشاا... كه هر چي خيره پيش مياد.

نرگس گفت...

سلام آقا پیمان ما با توجه به فاکتورهای اصلی که برای شغل ها در نظر گرفته بودند انتخاب کردیم . امیدوارم هر دوتاش قبول کنند . البته مین دیوتی که در سیدنی چک می شود .من هر دو نوعش دیدم که به ویزا هم رسیدند. البته بعد از اینکه مدارک رو فرستادیم دیدم پس فکر نمی کنم برای هیچ کدوم مشکلی باشه

نجوا گفت...

امیدوارم شانس بیارید

آندیا گفت...

سلام خانمی مرسی از راهنمائیت در مورد پیگیریت تونستم من هم در بیارم کی و کی مدارک رو گرفته مرسی
شاد باشی

سلام ونکوور گفت...

نرگس جون تو قصد داری اونجا تدریس رو ادامه بدی؟ راستی الان چی درس میدی؟ میدونی که تدریس اونجا جزو مشاغل regulated هست! اگه تحقیقات خاصی در این زمینه کردی منو بیخبر نگذار عزیزم. ممنون.

نرگس گفت...

خواهش می کنم آندیای عزیز .
سلام ونکوور عزیز من فعلا قصد ادامه تحصیل دارم.

آندیا گفت...

http://andeiacanada.blogfa.com/
سلام نرگس جون دوست گلم
ببخشید دیر به دیر بهتون سر می زنم این چند وقت خیلی گرفتار بودم میشه به وبلاگم یه سر بزنی یه مطلب گذاشتم که در موردش جدا احتیاج به راهنمائی دوستان می شم خوشحال می شم بیای و ظرت رو بگی می خوام نظرات دوستان رو بدونم و بهتر تصمیم بگیرم
منتظرم دوست من منتظر
شاد باشی

مهسا گفت...

سلام دوباره
چه خبر خوبی
با خوشحالی رو به جلو
به امید خبرهای خوب آینده

معصوم گفت...

سلام نرگس جون.امیدوارم حالتون خوب باشه[قلب]میخواستم بپرسم در صورتی که من متقاضی اصلی باشم باز هم باید فرم معافیت سربازی همسرم ترجمه بشه.؟ممنون میشم جواب بدی[ماچ]

نرگس گفت...

معصومه خانم ببخشید دیر جواب می دم . ولی به نظر من بله لازم چون اونا برای چک کردن به اطلاعات همه خانواده نیاز دارند

نرگس گفت...

معصومه خانم ببخشید دیر جواب می دم . ولی به نظر من بله لازم چون اونا برای چک کردن به اطلاعات همه خانواده نیاز دارند

صحرا گفت...

سلام نرگس جان
هنوز خبری از فایل نامبر دومتون نیست؟

نرگس گفت...

نه صحرا جان هنوز که خبری نیست تازه یه ایمیل پیگیری هم زدیم ولی هنوز جوابی ندادند.

معصوم گفت...

سلام صحرا جون.امیدوارم خوب باشی.میخواستم بپرسم فرم دمشق باید برای همه افراد خانواده که 16 سال به بالا هستند پر بشه؟ممنون میشم جواب بدی

نرگس گفت...

اگه با منی من نرگس هستم . بله باید برای تمام اعضا خانواده پر بشه

شكوفه گفت...

چرا خيلي وقته خبري ازت نيست نرگس خانوم؟ :(

نرگس گفت...

سلام شکوفه جون من مسافرت هستم . و دسترسی به اینترنتم کم شده اینم که میام سر می زنم با یه کارت دیالاپ که خودت می دونی چه سرعتی داره . از فایلمونم خبری نیست .

محبوبه گفت...

نرگس جان کجایی؟

نرگس گفت...

سلام محبوبه جونما مسافرت هستیم و منتظر فایل نامبر دومم . اگر خبری از فایلمون بشه حتما خبر می دم .

مانا گفت...

سلام نرگس جون هنوز خبری از فایل نامبرتون نشده؟

صحرا گفت...

سلام نرگس جون
43 روز شده
چقدر کند شدن این آفیسرها
واقعاً که!!!!!!!!!!!!!!!!!

معصوم گفت...

سلام نرگس جون امیدوارم خوب باشید.یه سوال دارم.ریز نمرات دانشگاه من وهمسرم توی پاکت دانشگاه نیست یعنی پاکتش به دلایلی از بین رفته.دارالترجمه نوفر گفته که خودشون مهر میزنن و ایرادی نداره.نظر شما چیه واقعا مشکلی نیست؟

معین گفت...

سلام
وبلاگ جالبی دارین و مطالب مفیدی می نویسین.
منم خواستار مهاجرت به کانادا هستم برای ادامه تحصیل و مشغول اقدامات لازم.
هر وقت پروسه ی مهاجرتمون شروع بشه یه وبلاگ دیگه می زنم مختص به مهاجرت.
با توجه به نوشته های شما و سایر دوستان، خیلی دو دل موندم که وکیل بگیرم یا نگیرم.
یه شرکتی هم هست که تو کار اعزام دانشجو به کانادا و امریکا هست و میگه که از وزارت علوم مجوز دارن و ویزای کار هم برامون می گیرن.
آدرسش : www.apig.ir
به نظرم اگه نیاز به وکیل یا شرکت باشه، باید بهترین رو انتخاب کرد که حداقل کارمون راه بیفته و به خیلی از وکیل نماهای کلاه بردار اصلاً نباید نزدیک شد !
بهتره به گروه "ایران کانادا 2003" هم لینک بدین چون مفیده به خصوص برای اونایی که می خوان واسه ادامه تحصیل برن.
آدرس: http://groups.yahoo.com/group/irancanada2003

موفق و پاینده باشید.

معصوم گفت...

سلام نرگس جون.انشالله که خوب هستید.من باید تمامی مدارکمون رو بفرستم سیدنی کانادا.به نظر شما از چه پاکتی استفاده کنم.از یک کیلو بیشتره.خود پست باید برامون بداره تو پاکت؟برای دمشق شما خودتون پاکت تهیه کردید؟در ضمن لیبل پستی رو از کجا تهیه کنم؟؟؟؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

نرگس گفت...

قربون همه دوستای گلم برم . من مسافرتم و به اینتر نت دسترسی ندارم اینم از مزایای کشور عزیزیمون . بهر هر حال از همه تون متشکرم . از فایلمون هم خبری نیست فکر کنم افیسر ها مردن صحرا جون

نرگس گفت...

قربون همه دوستای گلم برم . من مسافرتم و به اینتر نت دسترسی ندارم اینم از مزایای کشور عزیزیمون . بهر هر حال از همه تون متشکرم . از فایلمون هم خبری نیست فکر کنم افیسر ها مردن صحرا جون

آندیا گفت...

سلام کجائی نیستی
استاد جان
بابا دوستان یادت رفته وبلاگتو کلی خاک گرفته ها..............

محبوبه گفت...

کجایی دختر؟

سارا گفت...

سلام نرگس جان
امیدوارم که زودتر فایل نامبر دومت هم از راه برسه و از این بلاتکلیفی دربیایی
من همه پست هاتو خوندم و لذت بردم
من بعد از گرفتن مدرک فوق لیسانس تصمیم به اقدام برای مهاجرت دارم.در ضمن من تو رو اد کردم به پیوندهای وبلاگم اگه دوست داشتی منو اد کن