Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

منتظر باشید

سلام دوستان بالاخره بعد از 3ماه یه جوابی از سفارت کانادا در دمشق مبنی بر اینکه منتظر باشید به دست ما رسید . باز جای امیدواری هست که یه جوابی بهمون دادن دیگه می خواستم تلفنی بهشون زنگ بزنم . ولی واقعا ترفند جالبی در نظر گرفتن که با به تعویق انداختن دادن فایل نامبر دوم و تغییر وضیعت پرونده ها برای خودشون زمان بخرند .
به نظر شما این طور نیست وگرنه چه دلیلی داره که تغییر وضیت در سایت یا اختصاص یه شماره به هر پرونده بیشتر از 3ماه زمان بخواد ؟
واقعل نمی دونم با این زندگی در هوا چی کار کنیم . نه می تونم سراغ تفریح بریم ( به علت صرفه جویی در هزینه . پس انداز بیشتر ) . نه می تونم چیزی بخریم حتی لوازم خیلی ضروری ( بازم صرفه جویی و استفاده محدود ) . نه می تونم تغیر وضیعت بدیم. منظورم کاریه آخه معلوم نیست که کی قرار کارمون درست بشه . خلاصه کلا نمی دونم نمی دونم .وضیعت بدی بلا تکلیفی اگه می گفتن برید 4 سال دیگه بیاد باز بهتر بود می دونستیم که چیکار باید بکنیم تو این 4 سال ولی الان واقعا خدا بهمون صبر بده .
راستی اینم متن ایمیلی که بهمون دادن .

Dear Sir/Madam,
Please note that we will send you an acknowledgement letter advising you of your new file number once your new file is created in Damascus Visa Office.
Please be patient and we will contact you soon.
Regards,



۲۱ نظر:

مانا گفت...

آی از دل ما گفتی نرگس جون !
من هم دقیقا مثل تو موندم چیکار کنم واسه هیچ چیزی نمیشه برنامه ریزی کرد فعلا میرم کلاس زبان تا سرم یه خورده گرم شه.
به امید خبرهای خوش

Amir A گفت...

سلام

خیلی تبریک میگم که دارید به کانادا نزدیک میشید. صبور باشید. امیدوارم زودتر از انتظارتون به نتیجه برسید.

من که هنوز خیلی مونده تا به جایی برسم که شما هستید. هم خیلی دوست دارم زود برای مهاجرت اقدام کنم و هم فعلا اصلا نمی تونم. شاید دو سه سال دیگه بتونم کانادا باشم. اینو گفتم که بدونید وضعیتتون خیلی هم خوبه و صبر و حوصله داشته باشید.

میتونم بپرسم کل هزینه ترجمه مدارکتون چقدر شد؟ (برای یک نفر)

نرگس گفت...

سلام امیر آقا فکر کنم حدود 300 تا 350 هزار تومان .

مژده گفت...

نرگس جون چی بگم که دلم خونه ... واقعاً این انتظار خیلی اذیت کننده ست و جلوی هر تصمیم جدیدی را می گیره... چه کنیم جز صبر... شاد باشی... گل دخترتو ببوس

mahsan گفت...

salam narges jan . nemikhad sarfe jooyi koni . zamano az dast nade va khosh bash . ta canada intor ke maloome zaman ziyad darim . heyfe ke ghadresho nadoonim .

جلیله گفت...

نرگس جون من هم با مهسان موافقم. دو روز دنیا رو دریاب و خوش باش. حالا اگه خریدها و یا خرجهایی که با رفتنتون تناقض داره رو ایگنور کنی ولی حداقل سفر و خریدهای لذت بخش دیگه و کلی کارای دیگه میشه کرد که حداقل حسرت این عمر رفته رو نخوریم.

یه چیزی هم درگوشی بهت بگم. خود من هر وقت برای هدفی مدتی صرفه جویی کردم و کلی محرومیت کشیدم، همچین یکی از راه رسید و تحت عنوان قرض همه رو به باد فنا داد که حسرتش تا مدتها برام موند!(خودت تا آخرشو بخون-پیرو اون صحبت های چتمون!)

کلا دو روز و خوش باش!

نرگس گفت...

سلام
مزده جون تو هم دختر نازت رو بوس .
مهسان جون اخه می ترسم یه موقع نتونم به اهدافی که دارم برسم . بهر حال اگر عمری باقی بود شاید توانست از بقیش لذت برد .
جلیله جون امان از دست این آدما ولی من نمی گذارم دست کسی به حساب بخوره همش مال خودمه . البته منظور من مسافرتهای خارجی ود که حذف شده . داخلی که می ریم .ولی خوشی توش نمی بینیم

جلیله گفت...

نرگس جون منظور من هم خارجی بود. داخلی که مبلغش زیاد نمیشه و تازه اگه اونو هم حذف کنیم که دیگه روحیه برامون نمیمونه!
در مورد اینکه گفتی نمیذاری دست کسی بهش بخوره و همش مال خودته، عزیزم زندگی ما هم همینطوره و در واقع همه چی تحت کنترل منه ولی گاهی وافعا نمیشه در مقابل بعضی ها مقاومت کرد!!!!!!!!!

بانوي شيراز گفت...

نرگس جان ، ديگه چاره اي نيست بايد صبر كرد. خيلي فكرش رو نكن. وقتي به اميد خدا ويزاتون بياد و برويد كانادا،تازه اول كاره. آنقدر مشغله داريد كه شايد وقت براي تفريح و گردش نداشته باشيد. پس قدر اين روزها رو بدون و خوش بگذرون. انشاا... كارتون هم زور زود درست ميشه.

reza1100 گفت...

سلام نرگس جان
خوبه كه پيگيري كردي.
فقط يه مطلب
آدم لجش ميگيره .
همچين نوشتن كه آدم نگاه حق به جانبشون رو ميبينه. انگار نه انگار كه اونهايي كه جلوتر پرونده ارسال كردن الان فايلشونو گرفتن . لااقل سيدني يه نظمي داره و همه به نوبت بررسي ميشن.تو فروم كه ميبينم همه جيزو اين دمشقيها قاطي پاتي كردن . يكيو از اول اينپراسس كردن . يكيو پندينگ . يكيم مثل من آواره رو هوا نگه داشتن.به قول يكي از دوستان زياد فرقي نداره اومدن يا نيومدن فايل نامبر دوم و ملاك زمان رسيدن مدارك به دمشقه . منتها آدم از اين مترسه فردا پس فردا نامه بزنن كه مداركتون در 120 روز نرسيده و شما رد شديد.
ايشالا مال شما بزودي مياد.
خوش باشيد

نرگس گفت...

سلام اقا رضا
تورو خدا اینجوری نگین من قلبم با باطری کار می کنه .
ما اون برگه پست آرامکس رو هم گم کردیم. اگه یه وقت بگن نیومده چیکار باید بکنیم ؟ نمی دونم زنگ بزنم و دنبالشو بگیرم نمی دونم چیکار کنم . کاش این سفارت لعنتی تو خود ایران کار می کرد . که راحتر می شد بری دنبال کارات

reza1100 گفت...

حالا زياد نترس
براي شما تو اين هفته يا نهايتا آخر هفته ديگه مياد.
ما تو فروم 105 روز هم داشتيم.
نگران نباش. درست ميشه.
خوش باشي

نرگس گفت...

ممنون اقا رضا ولی واقعا خیلی کلافه شدیم . به نظرتون اگه زنگ بزنیم سفارت چطوره ؟ اثر منفی رو پرونده نمی گذاره یا به وزیر نامه بزنیم ؟

reza1100 گفت...

به نظر من به وزير نامه در اين مورد نبايد زد. اما زنگ زدن مشكلي نخواهد داشت. حتي ايميل هم مشكلي ندارد.
اما صبر كنيد . تا آخر هفته فايل شما مياد . نهايتا هفته آينده.
اگه اينقدر براتون مهمه اين فايل ، بايد اونوقت شيريني بديدا.
خوش باشيد

نرگس گفت...

ممنون اقا رضا از راهنمایی تون
اخه کد ما حذف شده و اگه یه موقع گفتن مهلت 120 روز شما تموم شده چیکار می تونیم بکنیم . تا 4 شنبه هم صبر می کنم بعد زنگ می زنم .سفارت جواب ایمیل ها رو که فقط صبرکنید می دن .

میثم گفت...

سلام نرگس خانم برای من هم میلی از دمشق آمده ولی نمی دونم منظور شون چیه؟ اصلاً فایل نامبر دوم هست با نیست!خواهش می کنم کمکم کنید.متن نامه را برایتون می گذارم.متشکرم
Dear Madam/Sir,
This refers to your application for permanent residence in Canada which was received at this office.
We have created a file with the file number pasted above. You must quote this file number in any future correspondence. A receipt for application fees submitted is also enclosed.
You may be aware that the Parliament of Canada has enacted amendments to the Immigration and Refugee Protection Act (IRPA). These amendments permit the Minister of Citizenship, Immigration, and Multiculturalism to give instructions to officers regarding the processing of certain types of applications filed on or after February 27, 2008.

canadairanimmigration گفت...

لينكتون كردم عزيز

ناشناس گفت...

سلام خوبید؟

می تونم بپرسم کدوم وکیل یا اداره ی مهاجرتی کارهاتون رو انجام داد ؟خوب بود و مطمئنه؟

نطرتون در مورد اداره ی مهاجرتی کنپارس چیه ؟

پیشنهادی واسه وکیل یا اداره ی مهاجرتی ندارید چون می خوام واسه کارهام وکیل بگیرم؟

مانا گفت...

سلام نرگس جون
اون کیسی که گفتی رو دیدم ولی معلوم نیست دقیقا چه سرنوشتی در انتظار اینdecision made ها است .امیدوارم به ریجکت منتهی نشود.من هم خیلی نگرانم و چون توی آخرین ایمیلشون به ما گفتن دیگه تماس نگیرین ما خودمون در صورت نیاز بهتون خبر میدیم ما هم جرات نداریم دوباره ایمیل بزنیم و فعلا فقط منتظریم.
تو هم نگران نباش بالاخره یه چیزی میشه.ما که نهایت تلاشمونو کردیم و دیگه چیکار باید می کردیم که نکردیم؟بقیه اش دست ما نیست اگه بخوان هم ردمون کنند به هر دلیلی که برای خودشون موجه باشه این کارو می کنند پس حرص خوردن فایده ای نداره.
یه نفر هم من می شناسم که ریجکت شده و پزشک بوده و وکیل هم داشته .میگم عجب شیر تو شیریه!
به هر حال امیدوارم خبرای خوبی بگیریم. راستی منو هم بی خبر نذار!

Mary گفت...

سلام
اي كاش شما هم مي تونستيد مثل ما 2 شب بريد شمال و اون آرامشي كه من احساس كردم را حس كنيد. شاد باشي

مانا گفت...

سلام نرگس جون
ممنون به خاطر اظهار لطفت
مطمئن باش به زودی تو هم خبرای خوبی میگیری.
ولی بی خیال باش اینجوری راحتتر میگذره.
به امید آینده ای سبز برای فرزندانمون در کانادا!