Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

هورا هورا فایل نامبر دوم رسید

هورا هورا هورا فایل نامبر دوم ما هم بالاخره رسید .کلی ذوق کردم و خوشحالم . خیلی نگران گم شدن مدارک بودم . خدا رو شکر همچی بخیر گذشت . فکر کنم دمشقی ها حسابی دارن غوغا می کنن تو این هفته تا تونستند زحمت کشیدند و فایل نامبر فرستادند . فعلا کار دارم باید برم . بعدا می یام و ادامه این پستی رو که خیلی منتظر نوشتنش بودم رو ادامه می دم . ممنون از همه دوستای گلی که نگرانم بودن . فعلا خدانگهدار.
پ ن : سلام دوباره
وقتی کامنت مانا جون خوندم که هر وقت بیخیال بشی کارا خودش درست می شه . با خودم گفت یا میاد و یا نمیاد دیگه ولش کن . و سخت مشغول برنامه ریزی این ترم تعویض ساعتی دروسی که با هم تلاقی داشتن ، بودم که یهو همسرم زنگ زد. سلام کردم گفتم خیلی کار دارم زود بگو اونم گفت" هیچی فقط فایلمون اومد " . تمی دونستم از خوشحالی چیکار کنم فقط کارو برای یک ربعی تعطیل کردم تا خبررو هرچه زودتر به دوستان منتظر مثل خودم بدم . بعد دوباره برگردم سر کار .
در نامه به هیچ تاریخی اشاره نشده که نشون بده این 12 ماهی که تو نامه نوشته از تاریخ این نامه هست یا تاریخ رسیدن مدارک به دمشق . راستی وضیعتمون تو سایت تغییر کرد به "رسیود بای ویزا افیس" یا همون" پندینگ ریویو" خلاصه بالاخره پندینگ شدیم بعد از 6 ماه .
با توجه به این روند بررسی پرونده ها ما برای دو سال اینده خودمونو اماده می کنیم . البته من فکر می کنم احتمال داره با توجه به قانون جدید2010 پروسه پرونده های قبلی سریعتر از قبل بشه .این نظریه اگه درست باشه تا پایان سال 2010 این افزایش سرعت اتفاق می افته . و امیدوارم این احتمال درست باشه.
البته داریم سعی می کنیم شاید بتونیم با ویزای دانشجوی زودتر بریم . ولی فقط مشکل اینه که ایا گرفتن ویزای دانشجویی پروسه مهاجرت رو طولانی تر می کنه ؟یا سریعتر می کنه ؟ یا امکان رد شدن پرونده مهاجرتی توش هست ؟ خلاصه داریم جستجو می کنیم ببینیم چی میشه هر خبر موثقی پیدا کردم خبرتون می کنم .
پ ن 2 : دوستان اگر کسی در مورد ویزای دانشجویی اطلاعاتی داره ممنون میشم ما رو با ذکر منبع راهنمایی کنه .

یه امید خبرهای خوب از دوستان منتظر مدیکال

۳۲ نظر:

reza1100 گفت...

سلام
تبريك عرض ميشه
قرارمون براي فايل نامبر آخر همين هفته بود ديگه. درسته؟
الوعده وفا.
خوش باشيد

مژده گفت...

وای خیلی خوشحال شدم نرگس جون... الهی شکر...

نرگس گفت...

ممنون اقا رضا.
دقیقا . شیرینی شما هم بروی چشم . ممنون مژده جونم امیدوارم خبر مدیکال شمارو هم بزودی بشنویم

بانوي شيراز گفت...

نرگس جون خيلي خيلي بهت تبريك ميگم. اين روزها همش داريم خبرهاي خوش ميشنويم. اميدوارم مديكالتون هم به زودي بياد.

ساحل كانادا گفت...

سلام نرگس جون
تبريك ميگم خانمي. اميدوارم زياد منتظر نموني و زودتر خبر مديكال را بنويسي. شاد و موفق باشي.

امیر گفت...

نرگس جان سلام
خب ، خدا را شکر که خیالت راحت شد.
انشاءالله که مابقی مراحل ، خیلی سریع پیش بره.
خوش باشی

محبوبه گفت...

خیلی تبریک میگم نرگس جان. خدارو شکر که از نگرانی در اومدی. بازم تبریک.
من دقیقا چه تاریخی رو وارد جدولمون کنم گلم؟

نرگس گفت...

فیروزه و ساحل عزیز ممنونم و به امید خبرهای خوب از شما دوستان گلم .
امیر آقا ممنونم از تمام زحمتهای که برامون کشیدید صمیمانه سپاسگذارم . وبازم ازتون می خوام که به جمع ما دوستان منتظر بیایید تا ما بتونیم این انمتظار سخت رو با دلگرمی های شما دوست عزیز سپری کنیم . باور کنید وبلاگتون سرشار از انرژی و این برای ما مهاجر مثل یه داروی موثر میمونه . برای خودتون و خانواده محترم آرزوی بهترینها رو دارم .
محبوبه جان ممنون از لطفت برات پیغام گذاشتم گلم .

کمال گفت...

تبریک میگم بهتون . به سلامتی . امیدوارم بقیه مراحل زودتر از اینها انجام بشه و به مرحله اصلی زندگی، یعنی شروع زندگی در کانادا برسید.
کمال

هستی گفت...

خدا رو شکر بالاخره فایل نامبر شا هم اومد، خیلی خوشحال شدم، انگار این روزا سفارت شدیدا پر کار شده، خدا کنه همین طور ادامه پیدا کنه

مانا گفت...

وای نرگس جونم خیلی برات خوشحالم .امیدوارم با یه پرواز با هم بریم کانادا.عزیزم دیدی بالاخره یه چیزی شد؟
من هم امیدوارم نانی سال دیگه اونجا بره مدرسه و این پروسه زودتر به سرانجام برسه.
به امید خبرهای بهتر و روزهایی روشنتر.
دختر گلتو ببوس

صحرا گفت...

سلام نرگس جان
خیلی خیلی تبریک می گم
بالاخره از نگرانی درآمدی
این سوالی که برایت پیش آمده خیلی مهم است و دغدغه فکری خیلی هاست
درباره اش تحقیق می کنم و نتیجه را در وب سایتم به عنوان یک مقاله می گذارم.
نظرت چیه؟

ماریا گفت...

تبریک خانوم گل

نرگس گفت...

هستی و مانا و ماریای عزیز ممونم از همتون .
صحرا جون خیلی خیلی ممنون میشم عالیه اگه بشه رفت ما حاضریم بدون فاند هم که شده پذیرش بگیریم و بریم شروع کنیم

Mary گفت...

سلام
من هم تبريك مي گم . يك شركتي از تو روزنامه پيدا كردم كه پذيرش تحصيلي مي گرفت و گفت براي فوق ليسانس 2 سال طول مي كشه كه هر سال 22 ميليون هزينه اش مي شه و خود شركت هم حدود 1.5 ميليون مي گيره در سه قسط تا كار پذيرش انجام بشه. حيف كه ما چنين پولي را نداشتيم و نداريم وگرنه تا حالا رفته بوديم . ما چندين ساله كه به رفتن فكر مي كنيم.

نرگس گفت...

سلام ماری جون اگر می تونستیم انقدر پول بدیم که همین فردا می رفتیم . و موضع دیگه که نگرانش هستیم اینکه تو پرونده مهاجرتمون اختلالی پیش بیاد . بهر حال ممنون از راهنماییت

جلیله گفت...

نرگس جون من هم خیلی خیلی تبریک میگم و خیلی خوشحال شدم که شما و مانای عزیز از بلاتکلیفی در اومدین و راحت شدینو دیگه فقط و فقط انتظار مدیکال مونده که اون هم امیدوارم برای شماها که تا حالا اینقدر اذیت شدین دیگه زود پیش بره.
موفق باشی

کمال گفت...

میشه یه لطفی بکنید و اگر نامه ی فایل نامبرتون به صورت email هست، اون رو برای من بفرستید تا ببینم چه شکلیه و چه محتویاتی داره؟
البته شماره فایلتون(فایل نامبرتون) رو از توش پاک کنید و بقیه محتویاتش که کلی تر هست رو میخوام ببینم.
آدرس ایمیل: kamal.amigo13@yahoo.com
ممنون میشم.
کمال

mahsan گفت...

salam narges joon tabrik migam . dar morede visaye daneshjooyi , fekr konam rooye proseye skilled worker tasir bezare . hatman tahghigh kon ke khodaye nakarde rad nashid .

مانا گفت...

نرگس جان ما هم پندینگیم.

طلا خانم گفت...

تبریک می گم عزیزم.خیلی خوشحال شدم.به سلامتی.موفق باشی

نرگس گفت...

مهسان جان ممنونم . آره حتما تحقیق می کنیم . نظر منم همینه که صبر کنیم تا کارمون درست بشه بعد ولی همسرم نظرش اینه که زمان رو از دست ندیم.

طلا جون ممنونم و لینکتون کردم.
مانا جونم مرسی .

ماه پیشانو جان گفت...

وااای نرگس جون انگار همین دیروز بود که از اول ماجرا می گفتی ... خدا رو شکر .. تبریک!

سیمین گفت...

سلام، چه اشتیاقی برای رفتن دارین شما :) امیدوارم موفق باشین :)

نرگس گفت...

ممنون سیمین و مهسا جون از لطفتون . آقا کمال براتون فرستادم موفق باشید . شما برای فایل2 از دمشق پیگیری کردید ؟

سلام ونکوور گفت...

خوب به سلامتی خانوم... همیشه خوش خبر باشی

شكوفه گفت...

تبريك نرگس جووووون :)

سمیرا گفت...

سلام
بهت تبریک میگم عزیزم. امیدوارم که بقیه کارهات هم سریع انجام بشه.
یه سوالی داشم: مگه تا قبل از دریافت فایل نامبر دوم، وضعیتت توی سایت تغییر نکرده بود؟ یعنی تازه بعد از 4ماه تازه توی سایت وضعیتت تغییر کرده؟ شاید هم توی این 4ماه نرفته بودی سر بزنی، چون برای من همون 1ماه اول وضعیتم تغییر کرده بود و به حالت پندینگ در اومده بود. خیلی عجیبه!!

نرگس گفت...

ممنون شکوفه جون و سلام ونکوور عزیز .
سمیرا جان نه تا شب قبل از اینکه فایل بیاد هم سایت رو چک کرده بودم ولی خبری نبود و دقیقا همون روزی که فایل2 اومد سایت هم تغییر کرد .

ناشناس گفت...

yes, you can not open two file at the same time. if you are certain to open student visa first close this file. when you go to embassy they will ask you why you have another file opened.

سارا مهاجر کانادا گفت...

سلام نرگس جان تبریک فراوان به تو و خانواده خوبت
راستی می بینم که جدیدا مطلب نمی نویسی فکر کنم رفت تا دریافت مدیکال البته امیدوارم که به زودی مدیکالت از راه برسه

فرامرز گفت...

با سلام
بلخره انتظار به سر رسید و در این مرحله به موفقیت نایل شدید، فایل نامبر دوم شما هم مبارک باشه.