Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

علم بهتر است یا ثروت



سلام دوستان خوبم
منتظر مدیکالیم ولی تا اومدن مدیکال اگر موضوعات جالبی ببینم چه در مورد مهاجرت چه خارج از اون سعی می کنم اینجا بگذارم تا هم خودم هم دوستان استفاده کنیم .
به امید خبرهای خوب برای دوستان منتظر مدیکال بالای یک سال


از قدیم گفته اند وقت طلاست، به عبارت دیگر: زمان = پول (معادله 1)
همین طور گفته اند توانا بود هرکه دانا بود، یعنی: توان = علم (معادله 2)
می دانید که:
زمان / کار = توان
با جایگذاری معادله 1 و 2 در معادله سوم به این معادله می رسیم:
پول / کار = علم
که می توانیم آن را به این صورت بازنویسی کنیم:
علم/ کار = پول
بنابراین:
یعنی هرجه علم و سوادت کم تر باشد درآمدت بیشتر است، و این هیچ ربطی به مقدار کار انجام شده ندارد

۱۲ نظر:

سارا مهاجر کانادا گفت...

سلام نرگس جان
تو مملکت ما ظاهرما همینطوره تا آدم درس میخونه و ادامه تحصیل می ده خیلی از موقعیت هاشو از دست می ده باور کن تواداره ما همکارم با مدرک دیپلم و کار اپراتوری مثل من که مدیر یک قسمت هستم و کارهای تحقیقاتی انجام میدم حقوق می گیره.نمیدونم آیا جای دیگه ای تو دنیا این اتفاقا می افته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

با سلام،
مگه شما نگفتید تازه فایل نامبر دو رو گرفتید و وضعیتتون Received By Visa Office؟
یعنی به همین زودی In Process (وضعیت قبل از مدیکال) شدید؟ میشه توضیح بدین لطفا؟

نرگس گفت...

نه وضیعتم تغییر نکرده ولی زیاد منتظر تغییر وضیعت در سایت نیستم چون بعضی ها مدت پندیگشون طولانی شده بعضی ها هم اینپراسس شون . خلاصه فرقی بین این تا وضعیت نمی بینم . و از الان فقط خودمو برای انتظار یک ساله تا مدیکال آماده کردم.

صحرا گفت...

سلام نرگس جان
متأسفانه در ایران صدق این معادله را بارها به چشمم دیده ام

کمال گفت...

من هم با نرگس خانم موافقم. من افرادی رو توی وبلاگهای مختلف دیدم که بدون اینکه حتی فایل نامبر دومشون بیاد یا وضعیتشون توی سایت به این پراسس تبدیل بشه، نامه مدیکالشون اومده. ظاهرا هیچ قاعده و قانون ثابتی نداره و هرچیزی ممکنه پیش بیاد.
بالون سواری تا کانادا

فریبا گفت...

سلام نرگس عزیز انشا الله بزودی مدیکال شما هم خواهد آمد و به دیگر مهاجران خواهید پیوست موفق باشید

مانا گفت...

آی که گل گفتی !حالا به بچه هامون چی یاد بدیم؟

بانوي شيراز گفت...

نرگس جان، اينشاا... رفتيد كانادا اين معادله كلاً برعكس ميشه.

مصی گفت...

سلام نرگس جون مبارکه فایل دومت ببخشید من دیر فهمیدم شرایط این روزای منو درک کنید دیگه حسابی بی وقت شدم در هر حال مبارکه در مورد پول یا ثروت تو فکر می کنی من چی می گم ثروت یا پول؟؟هر چی شما بگین اتفاقا همون نه ااا

شكوفه گفت...

narges jun alan diram shode, farda yadam biyar behet e-mail bezanam ye chizi ro behet begam. miboosamet :*

ali گفت...

سلام من دلم می خواد بیام ولی هفته بعدش تهرانم اگه بشه یه هفته برنامتونو عقب بندازید با سپاس

[خط فاصله]
متاسفانه امكان جابجايي برنامه نيست . دو جلسه است كه يكي اش هفتم و يكي اش چهارده ام برگزار ميشه سعي كنيد يكي اش رو تشريف بياريد.

ناشناس گفت...

خیلی فرمول قشنگی کشف کردی بنظر من این فرمول واقعا درسته