Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

رویاهای شبانه

سلام دوستان گلم
دیشب فیلم یا کارتون مورد علاقه دوران کودکیم رو دوباره دیدم فیلم سارا کرو که از کانال جم پخش شد بازم برام زبیا و هیجان انگیز بود مثل چندمین باری که دیدمش باهاش خندیدم و باهاش گریه کردم . یاد دوران نوجوانی و جوانی افتادم( البته نه اینکه الان پیر شدما ) که تاثیر عمیقی که از این فیلم گرفته بودم اعتقاد به رویا و جادوهای این رویاها بود . یادم هر از چند گاهی خودم رو در غالب یه شخصیت جدید که با واقعیتهای زندگیم امیخته بود می کردم و چندین ماه هر شب این سریال رویای خودم رو دنبال می کردم . همیشه یه شخصیت خاص با اتفاقهای عجیب و غریب و موفقیتهای جادوی رو برای خودم تصور می کردم و می تونم بگم یه رمان زیبا می شد از تو این رویاها بیرون کشید البته علاقه ای زیاد هم به خوندن رمان داشتم و دارم . الان که فکر می کنم می بینم چقدر خلاقانه این داستانها رو جلو می بردم به جا ی همه شخصیتها دیالوگ می گفتم و حسهاشون درک می کردم . واقعا زیبا بود و بهم انرژی فوق العاده می داد . ولی از وقتی وارد بخش پر مسئولیت زندگی شدم این داستان پردازی ها هم تموم شد و اصلا فراموشش کرده بود ولی دیشب بعد از دیدن این فیلم دوباره یاد اونروزها افتادم . تو کتابی خونده بودم این رویاپردازی های شبانه باعث آرمش و نیروی بیشتر میشه و خیلی می تونه مفید باشه .
خلاصه دوباره یاد اون ایام افتاد و اگه بد قلقی های دخترکم بگذاره می خوام برای تمدد اعصاب و گرفتن آرامش بیشتر دوباره این داستان پردازی ها رو شروع کنم . البته از دیشب شروع کردم ولی نمی دونم می تونم یه داستان سراسر انرژی رو به اتمام برسونم یانه . حتما خبرشو بهتون می دم که ایا هنوز اون ذهن خلاق رو دارم یا نه دیگه فیلتش پایین کشیده شده .


۲۵ نظر:

سیاوش گفت...

فیلم یا کارتون؟
فیلمش خیلی قدیمی تره ومربوط به دوران کودکی من است
راستی زمان تکرارش کی است؟

نرگس گفت...

سلام آقا سیاوش فیلمش بود . شرمنده من زیاد اهل تلویزیون نیستم دیشبم اتفاقی دیدم . واز زمان تکرار اصلا خبر ندارم .

محبوبه گفت...

من برای نقاشیهای کتابت هستم مادر.....روی من حساب کن

علی گفت...

با سلام
معولا دختر بجه ها رویا پردازی میکنند
تقریبا ماجرای سواری بر اسب سفید هم از همین جا آمده است
و این رویا پردازی در جای خودش می تواند مفید باشد مثلا یک رزمنده که چند شب نخوابیده می تواند وسط جبهه جنگ با خیال اینکه در یک تخت راحت و با آرامش خوابیده است استراحت کند و انرژی کسب کند و این همان رویا پردازی سازنده می باشد
ولی اگر کسی این کار را انجام دهد برای فرار از واقعیتهای زندگی مثل خیلی از دختر خانمها که می توانند ساعتها یک زندگی مجازی برای خودشان درست کنند و از زندگی واقعی و پذیرفتن مسولیت آن اجتناب می کند
فکر نمی کنم سازنده باشد
خدا قوت

ولی یکی از اصلی ترین خصوصیاتی که خدا به انسان اعطا کرده آفرینشگری می باشد

نرگس گفت...

محبوبه جونم من اهل نوشتن نیستم قزبونت برم فقط می خوام انرژی بگیریم .

علی آقا می دونید مشکل چیه ؟ شما فکر می کنید فقط آقایون قادرند فکر مثبت کنند و خانما به دنبال اسب سفیدشون هستند . پس بحثی باقی نمیمونه

بانوي شيراز گفت...

راست ميگي يك موقع هايي اين رويا پردازي ها خيلي به آدم انرژي ميده.

علی گفت...

سلام
نمی دانم از کجای این متن شما این برداشت را کردید
من اصلا قصد مقایسه خانوم و آقا نداشتم
بازم ممنون که جواب من را دادید
خدا قوت

azam گفت...

salam
man asheghe in filmam vali nadidam.
bozorgi mige agar adamha roya nadashteh bashand bad az modate kotahi afsorde mishand.
omidvaram hamchenan royahaye zibai dashte bashi va tavan khalgh kardaneto az dast nadade bashi
dostet daram salam beresoon.

نیوشا گفت...

با آرزوی موفقیت .

مانا گفت...

رو من هم برای بازی تو فیلم یا کارتنش حساب کن!!!!!!!!هاهاها

شقایق گفت...

سلام نرگس جان
من و همسرم در مهلت 120 روزه ارسال مدارک هستیم ..
راستش ما هم با کد 4121 اقدام کردیم ، همسرم حق التدریس دانشگاه آزاد است ، ما یک گواهی به سفارت کانادا گرفتیم که از چه زمان تا کی ،ایشون با دانشگاه آزاد همکاری داشتند و چه دروسی را ارائه دادند اما در او نامه تعداد واحدهای هر ترم و حقوق مشخص نشده، بنابراین مجبور شدیم از سایت پرینت بگیریم و بدهیم دانشگاه آزاد مهر بزند ، ولی می گویند مهر دادگستری نمی خوره ، چون برای تایید دادگستری باید مهر تهران بخوره که تهران می گه ما همچین فرمتی نداریم ...
خواستم بپرسم شما چه کردید ؟؟؟

بی صبرانه منتظرم و ممنون از اینکه لطف می کنی و پاسخ می دهی !

تاني گفت...

واااي منم ديدم اين فيلمو اون شب...چه حالي هم كردم ياد قديمها و بچگي هام افتادم...درست همين حسي كه ميگي...و اتفاقا ميخواستم بگم وجود دخترت ميتونه باعث ايجاد خلاقيت توي داستانهات بشه چون با سوالاي كنجكاوانه اش و نگاهي كه به دنيا داره ميتوني بهتر بنويسي عزيزم...موفق باشي

اعظم گفت...

سلام نرگس جون مدت زیادی از شما خبری نداریم. فکر کنم بد جوری مشغول خلق فیلم وکارتون هستی؟ نکنه قراره برای جشنواره فجر آماده اش کنی. وست دارم منتظر خبرای خوب ازت هستی.

سميرا گفت...

سلام نرگس جان! من هم در اين احساس با شما شريكم! بغض گلوم رو گرفته بود! وقتي سارا پدرش رو با فرياد صدا ميزد! مامان شوهر اونجا نشسته بود! وگرنه ميزدم زير گريه!

تیتی گفت...

سلام نرگس جان. ممنونم بابت پیام تولد لطف کردی عزیزم

باران شاپرک گفت...

سلام نرگس جون ! منظورتون فیلم "پرنسس کوچک" نیست ؟ من عاشق این فیلم هستم و با اینکه صدها بار دیدم ولی باز هم دوست دارم ببینم ! مثل فیلم "اشک ها و لبخندها" بعضی فیلم ها هیچوقت نمی میرند مثل "بر باد رفته" ، " داستان عشق" "شکوه علفزار " من خودم عاشق فیلم هستم (البته بعد از فیلم ترسناک)

شقایق گفت...

سلام خانومی ممنون از راهنماییت ، لطف کردی
راستی من با اجازتون لینکت و به وبلاگم اضافه کردم ، ممنون می شم شما هم منو به لیستتون اضافه کنین

کویین گفت...

جدیه

کاوه گفت...

من فکر میکردم آخرین نسخه های این فیلم سالها پیش منقرض شده باشن. . . ولی جدی جدی این پست منو برد به 30 سال پیش و ایامی که این فیلم سالی سه بار از تلویزیون پخش میشد.

مانا گفت...

سلام جیگرم خوبی؟
خداحافظ زود بر می گردم!

نرگس گفت...

سلام به همه دوستان گلم و ممنون از لطفتون که بهم سر می زنید ببخشید چون فعلا اینترنت خونه قطع شده نمی تونم به تکتک نظراتتون برسم . ولی از همتون ممنونم

مصی گفت...

سلام گلم من اولین خواننده کتابت

صحرا(÷ازل منترال) گفت...

سلام نرگس جان
دختر گلت چطوره؟
بهت تبریک میگم کار خوبی رو شروع می کنی.نوشتن به آدم آرامش میده مخصوصا اگه نتونی حرف دلت رو به زبون بیاری این قلم ناچیز به آدم جرات و جسارت میده.
من هم عاشق نوشتنم هر چی باشه مهم نیست فقط دست نوشته خودم باشه چون هر کلمش باهام کلی حرف واسه گفتن داره.
هر وقت شروع کردی اگه صلاح دونستی به اشتراک بذارشون.
موفق باشی و برات آرزوی موفقیت دارم

شقایق گفت...

سلام نرگس جونم
یه سوال داشتم که ممنون می شم لطف کنی و جواب بدهی
شما هم با کد 4121 اقدام کردین درسته؟؟ من تازگی تو سایت دیدم که پیش نیاز این کد مدرک دکتراست ، شما دکترا داشتین ؟؟ تو ترجمه برای شما زد lecturer یا professor؟؟ ممنون می شم راهنماییم کنی گل من

نرگس گفت...

سلام صحرا جون ممنون از لطفت ولی من به هیجا نرسیدیم