Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

کسی میدونه چه خبر ه ؟؟؟!!!

سلام دوستان
بانکها شلوغ ،عابر بانکها کار نمی کنند ؛ بازار شلوغ ، میگن دوره اخر زمان نزدیکه بد نگفتن ها . اصلا نمی فهمم اخه مردم از خوشحالی این چندرغازی که به حسابشون ریختن نمی دونن چیکار کنن و می خوان تا قرون اخرشو خیلی زود بکشن بیرون نکنه یه موقع اینا پشیمون بشن . و همشو فوری خرج کنند .من اهل تحلیل اقتصادی کردن نیستم فقط واقعا گیج شدم چی می خواد بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر شده ؟ ؟؟؟؟؟؟؟ خدایا قیمت ارز چی میخواد بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه کسی می دونه به منم بگه تورو خدا


پینوشت 1: شاهدان عینی میگن اجازه خروج بیش از 5000 دلار رو تو فرودگاه ندادند . این یکی رو دیگه چیکار کنیم .
پینوشت 2: دوستان سئوالی دارم از اقتصاد دانان کسی میدونه با این وضعیت چه بلای سر دلار می یاد ؟
اخه ما خواستیم حساب پس الندازمونو رو ارزی کنیم بانک میگه معلوم نیست اونموقع که شما پولتونو خواستید ما ارز داشته باشیم بهتون بدیم یا نه ؟ نمی دونیم چه کنیم کسی نظری نداره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

۲۲ نظر:

اعظم گفت...

سلام عزيزم
مثل اينكه در جريان نيستيا !!!!!!
بابا جون ما الان هدفممممممممممممممد شديم. روزهاي خوشي در انتظارمونه.

ناشناس گفت...

هدف مندیتون مبارک!!!!!همین

مریم گفت...

نرگس جون نمی خوام مثل یکی که بیرون گود نشسته به نظر بیام ولی واقعیتش ما خیلی سختی ها و بالا و پایین شدنها رو در طی این سالها دیده ایم. اینطور نیست؟

نیوشا گفت...

انگار ندیدند رییس جمهور گفت همه رو خرج نکنید با بچه تون بشینین مدیریت کنید با هزینه های آب و برق و گاز حسابشون کنید.

نرگس گفت...

اعظم جون اخه اگه هدفمند شدیم باید کسی تو خیابون یا مغازه نباشه مه اینکه تازه یادشون بیفته باید خرید کنند .

مریم نه بابا این حرفا چیه ولی بخدا می ترسم می ترسم دو روز دیگه قیمت ارز انقدر بره بالا که پس اندازمون اصلا به حساب نیاد . به این فکر افتادیم حساب ارزی باز کنیم . به خدا بد بخترین نسل این کشور خودمونیم .
نیوشا جون اینا نمی فهمند که فقط وقتی پول میبینند نمی دونند باید چیکار کنند خدا به داد قبض آب و برقشون برسه

جلیله گفت...

احساس و استرستو درک میکنم ولی فعلا تا اینجائیم کاری نمیشه کرد غیر از مدارا!!!!!!!!!

سميرا گفت...

سلام نرگس جان! همچين هدفمند شديم كه خورديم تو هدف! قيمت ارز رو خدا ميدونه چي ميشه!‌پيشنهاد ميكنم به سايت مثقال 1هر روز سر بزن! و اما 5000 تا ! بهتره از همينجا 1 حساب بازكنيم( دم رفتن) و پولها رو بريزيم توش! و فقط به اندازه 1000 يا 2000 تا با خودمون ببريم! و وقتي اونجا رسيديم بريم و به طور حضوري حساب رو فعال كنيم!‌
موفق باشي

sara گفت...

سلام نرگس جان.
اون رشته ی که گفتید نمیدونم جزو کدوم از faculty ها حساب میشه.
من فقط این صفحه رو پیدا کردم.حالا نمیدونم این کمک میکنه یا نه.
من واقعا نمیدونم که واسه مستر و دکترا چقدر میگیرن ولی این رقمی که شما گفتید شاید منظورشون برای هر ترم باشه.یعنی سالانه نباشه.و شاید برای دانشجوهای کانادایی باشه و برای دانشجوهای خارجی گرونتر .آخه بنظرم خیلی کمه.اگه واقعا انقدر باشه که خیلی عالی هست.
http://www.mun.ca/become/graduate/fees_funding/Graduate_Tuition.php

مانا گفت...

سلام نرگسم خوبید همگی؟
من نمیدونم چرا تو کامنت قبلی ناشناس اعلام شدم؟؟؟؟؟؟به خدا خودم بودم و هدفمندیتو تبریک گفتم.این بلاگر هم دیگه هدفمند شده وا!!!!!

ناشناس گفت...

golam gheimate arz ke rabti be hadafmandimoon nadare vali khob chon momkene dobare polemoon bi arzeshtar she pas ma ham arze kamtari mitoonim bebarim kholase sareto dard nayaram do not worrito negaran nakon, in hadafmandi ba kolli mohasebe anjam shode nakone fek kardi alakiye

اعظم گفت...

سلام نرگس جان
می بینی چقدر داریم هدفمند زندگی میکنیم. دقت کن یه ذره بیشتر آهان حالا شد.آقا من تو محلمون کشک آره کشک همونی که وقتی میخواستیم کسی یا کاری رو بی اهمیت جلوه بدیم میگفتیم برو بساب بیدا نمی کنم. خوب کارخونه باید قیمت بده . فکر کردی کم الکیه. دیدی نرگس جان عجولی.
دوستتون دارم

ساحل كانادا گفت...

سلام نرگس جون. اگر مايل بودي حساب ارزي باز كني من بانك پارسيان را پيشنهاد مي كنم. ما 90 درصد پولمون را به ارز تبديل كرديم و در اين بانك بهش سود تعلق مي گيره. نزديكيهاي رفتن خورد خورد مي گيريم. البته چند وقت پيش رفتيم بخشي از پولمون را بگيريم بدون هيچ مشكلي همون موقع بهمون دادند. از اينجا ميشه در كانادا حساب باز كني.

reza1100 گفت...

سلام نرگس جان
به نظر من اتفاق عجيب و غريبي رخ نخواهد داد. حتي به نظر من شايد ارز كاهش قيمت هم پيدا كنه. اين افزايش هاي اخير به نظر من برخواهد گشت.
نميدونم شما يا همسرت اساتيد چه رشته اي هستيد . اگه در رشته هاي اقتصادي هستيد موارد ذيل رو ميتوني بهتر تائيد يا رد كنيد .
من اگه پول نقد داشتم حتما سكه رو انتخاب ميكردم.بسيار هم در اين زمينه مطالعه داشتم و با افراد زيادي مشورت كردم و اگه بخوام بصورت خلاصه بگم اينجوريه كه با توجه به وارداتي بودن شمش هاي طلا در كشور ما در صورت افزايش واقعي قيمت دلار در بازار ، سكه هم به تناسب افزايش خواهد داشت. ضمن اينكه با افزايش قيمت جهاني طلا ، سكه ارزش خودش رو حفظ خواهد كرد و در صورت ثابت نگه داشته شدن قيمت ارز ، در واقع ارزش پولتون به احتمال 60 تا 70 درصد تا زمان رفتنتون افزايش هم خواهد داشت. ضمن اينكه سكه يك كالاي نقده . هر زمان خواستي ميتوني بفروشي و ارز خريداري كني و به سلامتي با خودت ببري.
متاسفانه ما هم مثل مژده پول نقدمون در يك ملك هست و متاسفانه هرچقدر هم قيمت فروشمون رو كاهش ميديم ، باز هم نميتونيم بفروشيم . وگرنه تا بحال همه رو سكه ميخريدم. اگه نظر بهتري داشتي خوشحال ميشم نظر شما رو هم در مورد نظر خودم بدونم.
خوش باشي

محبوبه گفت...

ای بابا نرگس جان ما که دلارش کردیم گذاشتیم بانک!!!!!
پس فاتحه ی پولمونو بخونیم؟؟؟؟
بریم ببینیم چه خبره!!!!
در مورد بانکها هم خودتو ناراحت نکن با آرامش برو پولتو بگیر، چون یه مو از این خرس گریزلی کندن هم خودش شاهکاریه...مخصوصا که گفته اگه لازم دونستیم پولو پس میگیریم....

ناشناس گفت...

من از این برنامه حساب ارزی هیچوقت خوشم نیامد . بنظر ممن باید همه پولها رو دلار امریکا کرد . اون روزی که میخواین برین کانادا همه رو به دلار کانادا نبدیل کنید . و یا ازدوبی یک حساب توی یک بانک کانادایی باز کنید بعدش توسط صرافی با صرف یک مقداری هزینه همه پولاتونو بریزین توی اون حساب . بعدش هم مجبور نیستینتو فرودگاه بگین که من فرضا 50000 باکس دارم میبرم . پولا رو قسمت کنید توی ساکها و چمدونهای مختلف . معمولا توی رفتن هم داخل ساک رو نمیگردن .

اعظم گفت...

سلام گلم
نرگس جان چه خبر ؟ بالاخره خبر خوبي بود يا نه؟ چه كرديد با بورسيه دانشگاه؟ شاد باشيد

مژده گفت...

نرگس جون تا اينجا هستيم همينه... يك هدفمندي شديم كه خدا داند

ناشناس گفت...

سلام
اگر هنگام بازکردن حساب ارزی ، دلار تحویل بانک بدهید موظف هستند دلار بدهند و حتما اینکار رو میکنن فقط ممکنه 2 یا 3 روز حداکثر وقت بخواهند که دلار بیایند من حدود 40000 هزار دلار در بانک ملی داشتم که هفته پیش وقتی خواستم بعد از 3 روز دادند بهترین سود هم پارسیان میده 6% یکساله و 4% 6 ماهه ولی اگر هنگام بازکردن حساب ارزی ، ریال بدهید و خود بانک حساب رو پر کنه دیگه موظف نیست حتما دلار بده و میتونه به نرخ دولتی روز به شما ریال بده

نرگس گفت...

سلام ممنون از همه دوستان بخاطر نظرات خوب و مفیدتون ممنونم

در جواب اعظم جونم باید بگم فعلا هم خودمون هم اونا خوابیدم تو آب نمک ببینیم زمان چی برامون رقم می زنه

مصی گفت...

سلام خانومی اینکه بطور هدفمند ...یانه شدیم که درش بحثی نیست در هر حال هر چی هدفی داره نمی شه که بی هدف همینطوری همه به ...برن در ضمن حساب و اینا باز نکن دلار بگیر از روش اسکروچ استفاده کن این پیشنهادی که من تو یه جمع دوستانه به همه دادم و از روش اسکروچ استفاده کنیم یعنی تو بالشتامون پنهان کنیم وقتی پول نباشه و اقتصاد بهم بریزه پول به کسی نمی دن پس اگه چیزی داری دلار کن و تو خونه خودت یا یه آدم معتمد بگذار کاری که من خیلی سریع انجام دادم

اعظم گفت...

هرچی خیر سر راهتون قرار بگیره قشنگم

شقایق گفت...

سلام نرگس گلم
خوبی ؟
ببخشید من این چندوقت بخاطر مشکلات Assistant professor مثل دیوونه ها شده بودم و اصلا نتونستم جواب بدم آخه مغزم هنگ کرده بود ...
ایمیلت به دستم رسید ، با همسرم مرح کردم ، متاسفانه رشتشون محدوده اما من مطمئنم که یک راه داره ...
بنابراین نگران نباش ، تو سایت apply abroad خیلی نوشته هست که باید بخونم ببینم کدوم دانشگاهها الان پذیرش می دن ...
راستی دانشگاه دیگه به همسرت گیر نداد ؟؟ نگفتی جی شد ؟