Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

دریافت فایل نامبر اول

سلام دوستان خوبم
فایل نامبر اول ما بالاخره اومد .
با اینکه اشتباهات زیادی هم تو فرمها داشتیم ولی تو این دو ماهه تقزیبا هرروز ایمیل چک می کردیم و منتظر بودیم خدا رو شکر فکر کنم آفیسر مهربونی داشتیم که از همه اونا چشمپوشی کرده و فایل نامبر ما رو فرستاد. به نظر من در صورت نداشتن اشتباهات بزرگ مخصوصا تو main duitei امکان برگشت مدارک وجود نداره و پر کردن این فرمها انقدر که فکر می کنید سخت نیست. از همه دوستانی که می خواهند مهاجرت کنند خواهشم می کنم خودتون دست بکار بشید و دنبال این وکلای الکی نریید . و پولتونو رو دور نریزید . کلی وبلاگ و سایت خوب فارسی برای راهنمایی شما وجود داره که با یه کمی وقت می تونید خودتون برای مهاجرت اقدام کنید .
اما چرا اینقدر دیر وبلاگو استارت زدم چون تا نیومدن فایل نامبر احساس می کردم هنوز مسافر نشدم و این اسم بی معنی میشه لذا صبر کردم تا اولین قدم و شاید مهمترین قدم برداشته بشه بعد با این اسم خودمو معرفی کنم .
همین جا از تمام دوستای خوبم به خاطر کمکاشون متشکرم اسم نمی برم تا کسی از قلم نیوفته .


۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام بر شما و تبریک
زمان گرفتن فایل نامبر شما چقدر طول کشید؟

ناشناس گفت...

درودبر شما
ممنون از اینکه به من سر زدید با اجازه لینک تون کردم در این راه پر فراز و نشیب براتون موفقیت آرزومندم
شاد یاشید