Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

مانی اردر

یکی از مشکلات اصلی دوستانی که می خواهند بدون وکیل اقدام به مهاجرت کنند تهیه مانی اردر است البته با استفاده از کردیت کارت هم امکان پذیر است ولی گرفتن اون هم خودش یه مشکل دیگه .
ما که با کمک آقای نوری که آدرس وبلاگشو همین جا برای دوستان می گذارم مانی اردرمونو رو تهیه کردیم و تقریبا در عرض 5روز مانی اردر را گرفتیم . و تقریبانسبت به صرافی ها هم در هزینه وهم در وقتمون صرفه جویی شد.http://www.irancanada.net/

راستی ساراجون ( به کانادا چنین شتابان ) از سایت مانی اردر استفاده کردند . و فکر می کنم راضی بودند . moneyorder.ir
البته صرافی های هم هستند که این کار رو انجام می دهند . ولی من آدرسی ندارم.

پی نوشت : دوستان عزیز در مورد آقای نوری ما فقط ازشون مانی اردر تهیه کردیم و راضی بودیم و هیچ مشاوره ای ازشون نگرفتیم . به نظر من بهترین مشاوره سایت www. applyabroad. org می باشد . ممنونم از آندیای عزیز

۲۲ نظر:

مژده گفت...

سلام نرگس عزيز... ممنون كه منو لينك كردي منهم شمارو به جمع دوستان اضافه كردم... خوشحالم كه تا اين مرحله به خوبي گذروندين و اميدوارم مثل پرونده ي ما كه به خواب زمستوني رفته براتون پيش نياد... به اميد خبراي خوب از شما... شاد باشين

mahsan گفت...

خیلی مبارکه . شما مثل ما نمونین تا دقایق آخر . زودتر بفرستید مدارکو

سارا ( به کانادا چنین شتابان ) گفت...

سلام نرگس جان به جمع وبلاگنویسان و برزخیان مهاجرت خوش آمدی . خوشحالم که تا به این لحظه کاراتون خوب پیش رفته امیدوارم موفق باشید.منم لینکتون کردم.

محبوبه گفت...

سلام نرگس جان.
ممنون که وارد جدول ما شدی.ممنون که منو لینک کردی. ما هم لینکت کردیم. خوشحالم که کاراتون خوب پیش میره. فقط بپا از من جلو نزنی که من اعصاب ندارم...!
فدات شم.

وحید ص گفت...

سلام دوست عزیز و خوشحالم که کارا به خوبی پیش میره.خوشحال می شم در جمع دوستانتون قرار بگیریم من هم شما رو به جمع دوستام اضافه کردم.
کانادا، رویا تا واقعیت

رودابه گفت...

موفق باشی عزیزم

باربد گفت...

سلام نرگس جان
خوشحال شدم ديدم فايل نامبر اولتون به سلامتی اومده.
امِيدوارم که هميشه موفق باشين در کنار خانواده و دوستان.

نرگس گفت...

ممنونم دوستای خوبم که بهم سر زدید.

mahsan گفت...

آره همونو باید پرینت بگیرید و بفرستید

ناصر گفت...

خوشحال میشم که به وبلاگ تازهٔ من و همسرم سر بزنین و ما رو هم به جمع دوستانتون اضافه کنین. ما آگوست ۲۰۰۹ مدارکمون رو به سوریه فرستادیم. امیدوارم کار‌های همه زود تر رو غلتک بیفته.

آنديا گفت...

سلام خانم استاد
تبريك مي گم بازگشائي وبلاگتونو
ما خوش حال مي شيم شما خودتونو دوست ما بدونين خانمي
مي بينم بچه هاي ديگه هم هستن
مباركه!

آنديا گفت...

اگه دوست داشتي اين كامنت رو نذار و خودت بخونش
وبسايت ايران كانادا رو كه معرفي كردي بد نيست ولي ايشون يك سري مشاوره هم مي دن كه متاسفانه من خودم ازشون راضي نيستم
بعد از اينكه من گفتم - تازه بعد از كلي لطفا و پليز گفتن-
كه بي زحمت وقت بيشتري براي چك كردن كارهاي ما بزارين -ناراحت شده بودند واي اين وسط بويد و مي دي كه ............
آخه راستشو بخواي من خيلي حساسم با اينكه مدارك رو چنذ ماه قبل ترجمه كرده بودم و فرمها رو هم تا حدودي پر كرده بودم به آقاي همسر گفتم بابا يه پولي مي ديم يكي ديگه هم چك مي كنه البته فرمهاي ما به واسطه برخي ترجمه هاي دو پهلو خيلي درست نبود ولي متاسفانه ايشون - ايران كانادا- يك سري مدارك رو بدون اينكه به برخي تاريخها دقت كنن گفتن خوبه نه بفرستين اشكال نداره كه من گفتم بابا اونا رو تايرخ حساسن از اين تاريخ تا اين تاريخ خيلي فرقه كه گفتم چي شد
در كل آدم بدي نيست ولي متاسفانه تو ايران ما خيلي ها وقتي تقاضاي به حق مي خواي داشته باشي طلبكار هم مي شن من اگه مي خواستم يولكي فكر كنم بايد بهشون مي گفتم بابا پول گرفتي بابت همين ديگه نه اينكه هي من ازه جزه بزنم
در هر صورت اگه كارهاي ديگتونم باهاشونه مراقب باش

مهسا گفت...

به امید همه اتفاق های خوب نرگس جان
میگم قبول داری خیلی وفت ها انتظار رسیدن به جایی از خود رسیدن لذت بخش تره فقط ما از دیدن این لذت غافلیم .. :)

سعید گفت...

سلام
متشکر از لطفت

نرگس گفت...

مهسان جان ممنون

آندیا جان ممنون عزیزم ولی ما چون فقط ازشون مانی اردر گرفته بودیم و خودمون برای گرفتن این مانی اردر خیلی اذیت شدیم . آدرس ایشون رو گذاشتم ولی حتمون الان پینوشت می گذارم که ما فقط مانی اردر ازشون گرفتیم و راضی بودیم نه مشاوره . بازم بابت اطلاع رسانی تون ممنونم

آقا ناصر حتما ممنون که بهمون سر زدید

سلام ونکوور گفت...

سلام نرگس جان
امیدوارم به زودی خبرهای خوبی بگیرید.
با اجازه لینکتون کردم.
شما هم اگر مایل بودید لینک من رو اضافه کنید به لیستتون آدرس اینه http://salamvancouver.persianblog.ir

صحرا گفت...

سلام نرگس جان
ورودت را به جمع وبلاگ نویسان مهاجر تبریک می گم.
از آشنایی با شما خوشحالم و با کمال میل لینک می دهم:-) به خصوص که پرونده هامون شبیه هم است!

دوستدار ونکوور گفت...

سلام نرگس جون
من هم وبلاگتو نبریک میگم و امیدوارم مراحل بعدی مهاجرت رو به آسانی و بدون استرس و اذیت طی کنین و با روحیه ای شاد و قوی وارد کانادا بشید.
ممنون از لینکت.
موفق باشی

ناصر گفت...

سلامت باشید

من با اجازه‌تون لینکتون کردم. امیدوارم که کاراتون خوب پیش بره.

http://2migrators.blogsky.com

شادی گفت...

salam dooste aziz,khosh omadid be donyaye weblog nevis ha.
addetoon kardam

آنديا گفت...

سلام دوستان ممكنه
دوستان ديگه راضي باشن ولي اين به شرطيه كه مثل من تاريخ و اعداد و متن كليه فرمها رو حداقل 2 بار سر فرصت و با حوصله چك كنن
همه اشتباه مي كنند ولي بايد كسي كه مسئوليت رو قبول كرده بيش تر حساس باشه درسته نرگس جون
راستي مي بينم هم خودت و هم همسر گرامي استدين جون من در ايام تصحيح نمرات دانشجوها رو اذيت نفرمائين شاد باشين

Tabatabaei گفت...

salam man ye money order bara doostam to iran feresdatam, 1250 canadian dollars behesabe the receiver general for canada (mohajerate federal). doostam nemikhad estefade kone. har ki mikhad ba ham tamas begire. (baraye ye khanevade 3 nafari hastesh) thanks lotfan email bezanid be "alireza3003@yahoo.com" merci