Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

جمع آوری مدارک

سلام دوستان
ما مشغول جمع آوری مدارک هستیم . البته قبل از رسیدن فایل نامبر با توجه به نوشته های مسافر کوچلو عزیز مشغول جمع آوری مدارک شدیم .البته این کار برای ما که در یک شهر دور افتاده زندگی می کنیم واقعا کار سختیه .
مدارکی که قبلا آماده کردیم مدارک تحصیلی لیسانس و فوق من و همسر محترم بود که پروسه ای بود برای خودش چون هر کدوم یه شهر و خلاصه با بد بختی اصل دانشنامه رو گرفتیم باضافه ریزنمرات . بردیم وزارت علوم و تاییدش کردیم . البته برای ترجمه هیچ کاری نکردیم و همه مدارک قرار با هم برن تهران برای ترجمه شدن .
گواهی کاری از محل کار قبلی همسر محترم را هم آماده کردیم . فقط مونده گواهی کاری من و همسر عزیز از محل کار فعلی مون که اونم در دست اقدامه ولی دانشگاه که همسر محترم توش هیت علمی هستند گواهی بدون اسم نمی دهد ( یعنی حتما باید بنویسند به کجا گواهی می کنند ) ما هم تصمیم گرفتیم به وزارت علوم بگیریم . البته هنوز نمی دونم کاردرستی هست یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امروزم رفتم از بیمه تامین اجتماعی گواهی بیمه کاریمون رو بگیریم که اونجا هم می گه تا نگید به کجا و از اونجا نامه ای برای ما نییاورید نمی تونیم گواهی بدیم .خلاصه عجب دردسریه این گواهی گرفتن ها .
آخه نمی فهمم از حقوق ما حق بیمه کم می شه ولی نمی تونند گواهی بدند که شما اینجا بیمه هستید .واقعا ...........
خلاصه دوستان عزیزی که در این مورد تحربه ای دارید راهنمایی کنید لطفا .
در مورد گردش شش ماهه اینکه پول یهو به حساب ریخته نشه برای من سئواله ؟ پوله یهمو یعنی چقدر 1 میلیون تومان . 2 میلیون تومان ........ چقدر ؟ بازم راهنمایی می خوام
ولی خوب امیدوارم بتونیم تا 3 هفته دیگه مدارک رو بفرستیم بره .

۶ نظر:

شكوفه گفت...

نرگس جان من هيات علمي دانشگاه جامع هستم و بهشون هم گفتم كه نامه ي سابقه ي تدريسم رو براي سفارت كانادا مي خوام و اون ها خودشون خطاب به وزارت علوم به من نامه دادند. بنابراين گفتن وزارت علوم مشكلي نداره چون اين مدرك بعد از ترجمه شدن توسط وزارت دادگستري و وزارت امور خارجه هم بايد تاييد بشه كه بهش اعتبار ميده. در مورد سابقه ي بيمه هم من نميفهمم كه اصلا سابقه ي بيمه براي چي؟!؟؟! يك نامه از محل كارت كه در اون نوع كارت و زمان همكاريت و ... نوشته شده باشه كفايت مي كنه. نامه ي بيمه نميخاد اصلا!!!

mahsan گفت...

خواهش می کنم عزیزم . آخه با وبلاگ دختر گلت برام کامنت گذاشته بودی . من فکر کردم باید اونجا جواب بدم .

ناشناس گفت...

salam

Hich ja nanaveshteh govahi bimeh, dadaneh madarakeh ezafeh asareh mosbati nadareh, shoma ostad daneshgah hastid va hatman daghigh madarakeh moredeh niyaz ro az site sefarat va cic.gc.ca estekhraj kardid. Govahi kar ham az daneshgah eshkali nadareh man bara bank gereftam.

نرگس گفت...

ممنونم شکوفه و مهسان عزیز
راهنمایی تون عالی بود خیالم راحت شد

مانا گفت...

سلام نرگس جان ممنون كه به من سر زدي من شما رو اد كردم.
در مورد گواهي سابقه كار ميشه خطاب به وزارت خارجه يا همون وزارت علوم گرفت من كه مشكلي نداشتم ولي براي همسرم يه خورده سخت بود اما محل كار همسرم نامه رو به زبان انگليسي داد كه نيازي به ترجمه و ... نداره.به نظر من هم اگه شما سوابق رسمي داريد نيازي به گواهي بيمه نيست اما اگه قرارداد مكتوب يا نامه اي شبيه اون نداريد سوابق بيمه تون نياز هست .ما براي همسرم چون يه مدتي به صورت پاره وقت كار ميكرد سوابق بيمه شو در آورديم.
در مورد گردش شش ماهه فكر كنم پول يكباره ريخته بشه مشكلي نداره مهم اينه كه توي شش ماه تو حسابت بمونه.

مژده گفت...

نرگس عزيز تا جايي كه من يادم مي ياد براي همسرم قراردادهاشو به همراه دفترچه بيمه اش كه تاريخ شروع بيمه زده شده تحويل دارالترجمه داديم و همه هم به تاييد دادگستري و وزارت امور خارجه رسيد و مشكلي نبود ... اميدوارم بتوونين اين مرحله رو به خوبي پشت سر بگذارين.... راستي در مورد گردش مالي 6 ماهه يعني اينكه اگه اشتباه نكنم براي ما كه 16 ميليون تقريباً مي شد يه جا به حساب ريخته نشه و حساب فعالي باشه كه هميشه پول توش باشه ... يكي از دوستاي من از اين مبلغ 9 ميليون يهو ريخت و بهش گير دادن... پول زياديو نبايد يكباره بريزي... شاد باشي