Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

خبر جدید خبر جدید

بر اساس ایمیلی که از طرف اداره مهاجرت کانادا در دمشق به آقای علی مختاری شرکت کنپارس رسیده است .
این اداره هم اکنون در حال بررسی پرونده های است که فایل نامبر اول خود رو در مارچ 2009 گرفته اند . نه فیال نامبر دوم یا زمان رسیدن مدارک به دمشق. پس می تونیم کلی خوشحال باشیم که یه 4 ماهی جلو افتادن و اون اختلاف نظر های که در این مورد بود حل شد . اینم لینکش
و اگه اینا با همین سرعت پیش برن ما امیدواریم که برای تابستان 2012 بتونیم کانادا باشیم .
پی نوشت :در مورد اون "خبر خوب یا بد " باید بگم فعلا هیچ جوابی ندادیم و زبانا موافقت کردیم و مثلا دنبال دانشگاه و کارامون هستیم و در اینحال دنبال دلیلی می گردیم تا یک سال دیگه این پرونده( شروع دوره دکترا) رو عقب بندازیم بلکه تا اون موقع وضعیت پرونده کانادامون درست شده باشه .
به امید خبرهای خوب برای تمام دوستان منتظر

۱۷ نظر:

ماما ن دریا گفت...

سلام نرگس جان
در مورد پینوشت بهترین کار ممکن یعنی خرید زمان رو کردین من امیدوارم که در اردیبهشت که گفتی پذیرشتون از کانادا بیاد
واما درمورد ایمیل آقای مختاری چطور براورد کردی که تابستان 2012 کارتموم میشه ؟
ازت ممنونم و آرزوی موفقیت برات دارم

نرگس گفت...

سلام مامان دریا جون
اخه ما می 2010 فایل 1 گرفتیم . پس احتمال می دم تا اخر تابستون 2012 پرونده مون بسته بشه . یعنی همون 2 سالی که فکرشو می کردم

ناشناس گفت...

خیلی به داستانهایی که کنپارس تعریف میکنه توجه نکنید.

مامان دریا گفت...

سلام نرگس جان
می خواستم با محاسبه ای که تو کردی وضعیت خودمون رو حدس بزنم راستش ما می 2009 مدارکمون رو به سیدنی فرستادیم و جون 2009 فایل نامبر اول رو گرفتیم با محاسبه ای که تو کردی پس وضعیت ما باید تا 5 دیگه معلوم بشه
البته من خودم فکر میکنم زودتر از سپتامبر 2011نشه واحتمال بیشتری میدم که اوایل 2012 وضعیتمون معلوم بشه
با این حال امیدوارم که پیشبینی تو درست باشه نه مال من
مواظب خودت باش و به امید خبرای خوش از پذیرش

مریم گفت...

سلام نرگس جان :
این اداره مهاجرت که قبل از این اعلام کرده بود در حال بررسی پرونده های فوریه 2009 بودن .یعنی الان 1 ماه جلو افتادن .مگه نه ؟!!ممنون از اطلاع رسانیت .

امیر گفت...

سلام نرگس جان
ای کاش این آقای مختاری ، ایمیل دریافتی از سفارت کانادا در دمشق را "عینا" در محلی قرار میدادند تا برای هیچ کس شک و شبهه ای ایجاد نشود!!!
اولا چرا از اینگونه ایمیل ها افراد عادی که در سفارت کانادا پرونده دارند ، دریافت نمیکنند؟؟؟!!
دوما ، آیا منطقی هست که پرونده کسی که ۴ ماه دیرتر از شخص دیگری که مدارک را به سفارت ارسال کرده ، زودتر بررسی شود؟؟؟!!!(فرض کنید که دونفر در دو روز متوالی فایل نامبر اول را دریافت کرده اند ، نفر اول ۴ ماه بعد مدارک را به سفارت ارسال کرده و نفر دوم روز بعد)!!!!
نه دوست عزیز ، اینجور نیست.
یعنی برای من باورش غیر ممکن هست !!!
خوش باشی

علی گفت...

سلام

به نظر شما واقعا اعتبار این خبر به چه میزان هست؟ یعنی به چه میزان میشه بش استناد کرد؟
وقتی منبع یا سندی ارائه نشده است؟

صحرا گفت...

سلام نرگس جون
به نظر من هم منطقی تره که بر اساس فایل نامبر اول رسیدگی کنند، ولی خیلی بدبینانه نگاه کردی
اگر سرعت فعلی را حفظ کنند باید سال دیگه این موقع پرونده های مارچ 2010 را رسیدگی کنند که طبیعتاً باید تا قبل از عید 91 بسته بشه. غیر از این به نظرم باید سرعتشون کم کم بالا بره چون از حجم پرونده های جدید (بعد از 26 ژوئن) به شدت کاسته شده!
خیلی خوشبینم، نه؟

نرگس گفت...

سلام امیر آقا ولی من با توجه به وضعیت دوستان قبلی که پرونده شون بررسی شده احساس می کنم این خبر درست باشه . ولی حرف شما رو هم قبول دارم که این درست نیست ولی شاید واقعا روش اینا اینوطری باشه

محبوبه گفت...

نرگس جان سلام. تا اونجایی که ما دیدیم هیچوقت این اداره مهاجرت ترتیب رو در بررسیه پرونده ها رعایت نکرده. یکی الان 2 ساله منتظره....یکی که هم زمان با اون مدارک فرستاده الان 6 ماهه که تو کاناداست. معلوم نیست که از این پرونده های روی هم تلنبار شده...یکی از زیر میکشن بیرون یکی از وسط و یکی هم از روش....اصلا نمیشه روی این حرف سازمان مهاجرت حساب کرد....
قربون ذوق کرنت برم من.....

صحرا گفت...

با اجازه صاحبخونه
محبوبه جان شاید هم به ترتیب رسیدگی می کنند و ممکنه رسیدگی به پرونده ای بنا به دلایلی (مثلاً نوع کار یا مسافرت های زیاد خارج از کشور و غیره) گره بخوره و یا طولانی بشه و پرونده یکی دیگه خیلی شفاف و واضح و روشن باشه.
از طرفی قطعاً بیش از یک افسر بر روی کل پرونده ها کار می کنند و شاید بستگی داشته باشه در لیست اون افسر چه پرونده هایی قرار گرفته و با چه سرعتی جلو می ره.
به هر حال کاری به جز انتظار از دست ماها بر نمی یاد و امیدوارم این دوران انتظار به همه خوش بگذره ...

کاوه گفت...

هر دم از این باغ خبری میرسد
چه خوب که اخبار خوبی میرسد.

شاد و موفق باشید

reza1100 گفت...

سلام نرگس جان
شما ديگه چرا؟!
زياد به نوشته هاي اين تيپي كنپارس يا هر وكيل ديگه توجه نكن. يجوري مينويسن كه انگار با اينها مكاتبه اختصاصي ميشه!!! اگه واقعا قرار باشه ايميلي زده بشه به همه ميزنن.
اين همون ايميلي هست كه به دوستاني كه بعد از ما فايل نامبر دومشون اومد ، نوشته بودند در حال رسيدگي به پرونده هاي مارچ 2009 هستيم.
منتها يا اينها تا حالا دوزاريشون كج بوده كه اونوقت بايد به حال اونها و موكلينشون گريه كرد يا الان در اين بي خبر بازار وبلاگها و سايتهاي مهاجرتي ميخوان بمب خبري بتركونن كه يعني ما با آفيسرها روزها نهار ميخوريم و شبها شام ميخوريم و باهم ارتباط ايميلي داريم.
مقالاتش بد نيست. اما اخباري كه مدركي نداده ، واقعا هيچ ارزشي نداره.
اگه راست ميگه ايميل رو بزاره تو سايتش همه ببينن. اينها همونها هستند كه به ملت تضميني ويزاي يكساله ميدن و بعد ميشه 3 ساله و وقتي بهشون اعتراض ميشه كه در قراردادتون نوشته ايد يكساله ، ميگن ما نوشته ايم مدت پروسه حداقل يكساله . در حاليكه موكلين بيچاره موقع امضا قرارداد ، دقتي به حداقل يا حداكثر نكرده بودند.
من هي نميخوام در مورد اين وكلا و مشاورين بد و بيراه بنويسم و مواردشون رو لو بدم اما نميگذارن ديگه!آدمو وادار ميكنن كه يه پست در مورد سوتي ها و مشكلاتشون در وبلاگم بنويسم و همشونو رسوا كنم. بعضي هاشون واقعا افراد محترم و مطلعي هستند و به بنده هم واقعا كمك كرده اند بدون دريافت هيچ دستمزدي اما بعضيهاشون بسيار شياد و يكي از علتهايي كه تابحال من پستي در مورد اينها ننوشتم به خاطر همين دو سه تا مشاور دلسوزه وگرنه تا بحال با ذكر نامشون ، رسواشون ميكردم.
خوش باشي

وحید گفت...

نرگس جان
ممنون از این خبر داغ و تازه
کمی خیالمون راحت شد
به امید شنیدن خبرای خوب برای همه
شاد باشی

بانوي شيراز گفت...

من كه از اين فايل نامبر اول و دوم چيزي سرم نميشه. ولي اميدوارم سرعت رسيدگي به پرونده ها افزايش پيدا كنه.

اعظم گفت...

سلام نرگس جونم
ما که هنوز فایل نامبر دوممون بعد از چهار ماه نیومده . وکیلمون هم گفته الان بروسه 6 ماهه است. صبر کنید. خسته شدیم

نرگس گفت...

سلام اعظم جون کاملا درکت می کنم . خیلی سخته. ولی به نظرم پیگیری کنید این وکیلا هیچ کاری نمی کنند