Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

میزگرد مهاجرت

سلام دوستان خوب
یه ایده خوب از دوستان خوبمون خورشید شب مهاجرعنوان شده که به نظر من استقبال خوب نبود . برای همین گفتم منم اطلاع رسانی کنم تا این میزگرد قشنگتر و سریعتر برقرار بشه .

این میز گرد اینترنتی با دوستان مقیم در کانادا است ، که به تفکیک استان انجام خواهد شد و همه ما منتظران می توانیم سوالات خود را مطرح کنیم و این دوستان با هماهنگی خورشید شب مهاجر پاسخ خواهند داد.در همین جا از خورشید و شب عزیز و همه دوستانی که در این زمینه یاریمان خواهند داد ، سپاس ویژه دارم.

برای توضیحات دقیقتر توضیح دقیق آن را می توانید در این لینک بخوانید...

۳ نظر:

مامان هدی گفت...

سلام نرگس جونم ببین گلم من که از اولش بهت گفتم اگه سودا گلی فقط یه لبخند زکوند به اون افیسر های دمشقی و اون یارو کیانپارسه کیه بیاد شما کلا همه مشکلاتتون حله و من قول میدم هفته اینده ونکوور باشید راستی داشتم با خودم فکر میکردم نرگس که اینقدر سرماییه چجوری تو دمای منفی 20 درجه اونجا میخاد دووم بیاره بابا بی خیال بیا برو مالزی دبی جایی که هواش در حد همین ابادان بوشهر خودمون باشه بهر حال جدای از شوخی واست یه دنیا ارزوی سلامتی و موفقیت میکنم 0

نرگس گفت...

سلام هدی جون مرسی که بهم سر زدی . و ممنون از لطفت نسبت به سودا ولی به نظر من یکی از جیغ بنفشاشو بکشه بهتره زودتر کارمون درست میشه .

ناشناس گفت...

نرگس جون و بسیار عزیزم سلام هنوز نرفتی احساس میکنم دلم براتون تنگ میشه تا نرفتین یه سر بیاین اینجا گلم دوست دارم بازم تو رو سودا گلی و اقا رامینو بیشتر ببینم .