Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

سالگرد عقد

امروز سالگرد عقد من وهمسرمحترم هست درست در روز 29 دی سال 84 ساعت 4 ما به عقد هم دراومدیم در منزل برادر عزیزمن چون من دوست نداشتم تو محضر عقد کنیم . ( آخه خونه داداشم خیلی بزرگه ) . الان از این پیوند خیلی خوشحالم همسرم نمونه است و یه دونه است . انروز چون هنوز خوب نمیشناختمش خیلی اضطراب داشتم هنوز دودل بودم ولی خانوادم ازش مطمئن و راضی بودن منم به حمایت اونها راضی شده بودم . و الان خیلی ازشون ممنونم که همچنین انتخابی برام کردند . البته نه اینکه خودم دوستش نداشتم ولی خوب نمیشناختمش و خیلی میترسیدم .
اتاق عقد رو خورم طراحی کردم با تور وگل طبیعی خیلی زیبا شد و سفره عقد با قطعات سفالی رنگآمیزی شده و تورو ساتن های صورتی (البته سفره نداشت با میزهای کوچکی تمام قطعات رو کنار هم چیده بودیم ) و یه کیک بزرگ سه طبقه که اونم با گل طبیعی تزیین شده بود خیلی قشنگ بود لباسم هم صورتی و زیبا بود خلاصه همچی به هم میومد . و من راضی بودم . البته از کل روز راضی نبودم آخه همیشه ادمهای باید باشند تا روزهای زیبا رو بهم بریزند .
الان 5 سال از اون روز میگذره و من خوشبختم روزها و شبهای زیبای رو با هم گذروندیم بدون هیچ تشنج تو زندگیمون البته با هم اختلاف داشتیم مشاجره کردیم ولی همیشه احترام همو داشتیم . خوشبختم با همسرم و دختر 2سال و 7ماهم و بخاطر تمام زیبایهای زندگیم خدارو شاکرم .
می خوام همینجا از همسرم بخاطر تمام خوبیهاش تشکر کنم بخاطر همه گذشتهاش و مهربونیاش بخاطر تمام لحظات خوب با هم بودنمون خیلی دوستت دارم .

۲۴ نظر:

سارا گفت...

مبارک باشه فقط یه کوچولو تاریخ را اشتباه کردی .

نرگس گفت...

ممنون سارا جونم

مریم گفت...

سلام نرگس عزیز تبریک می گم . امیدوارم همیشه خوشبخت باشی.

Sima گفت...

تبریک می گم،همیشه شاد باشید و در کنار عشقتون زندگی زیبایی را بسازید و بگذارنید...

زوشا گفت...

نرگس جان

من هم بهت تبريك مي گم و آرزو مي كنم كه هر موقع به عقب بر مي گردي از تصميماتت راضي باشي و از لحضاتت لذت برده باشي. اين بزرگترين نعمتي كه خدا مي تونه به آدم بده.

Mary گفت...

سلام
مبارك باشه عزيزم . اميدوارم هميشه با هم شاد و خوشحال زندگي كنيد.

اعظم گفت...

تبریک میگم نرگس جون. ما هم از شادیت شادیم گلم. از قول ما به همسر مهربونت تبریک بگو. فرهاد هم سلام میرسونه وتبریک میگه.
دوستت دارم گلم شاد باشی

مانا گفت...

مبارکه ..مبارکه..اومدنش تو زندگیت مبارکه!
بابا سلیقه ..عروس.. رومانتیک...هنرمند!؟چه کارا که نکردی؟نرگس و این قرطی بازیها؟!من فکر می کردم تو فقط سرت تو کتاب و درس و مشقه؟!

باران شاپرک گفت...

نرگس عزیزم... سالگرد ازدواجت را به تو تبریک میگم و امیدوارم همیشه عاشقانه در کنار هم شاهد بزرگ شدن دختر خوشگلت باشی ...

sara گفت...

وایییییییییییی چقدر قشنگ بود.
منم دوست دارم تزینات عروسیم رو خودم بکنم.
دوا میکنم که همیشه با عشق و سلامتی در کنار هم بمونید.

نرگس گفت...

مریم جون ممنون عزیزم .

سیما جون از آشنایی باهاتون خوشبختم و مرسی از تبریکتون

زوشا جون ممنون امیدوارم همه لخظاتمون با پیروزی سپری بشه

مری جونم مرسی .

اعظم جونم ممنونم برای شما هم ارزوی خوشبختی دارم . شما هم به همسر محترم سلام برسون . برای پیگیری فایل 2 چیکار کردید؟

ماناحونم قربون تو شیطون بلا بشم من . مرسی عزیزم . برا مامان دریا نوشته بودم من خیلی خودکفا هستم .وقتیم دلت برای جیب آقا داماد بسوزه مجبور میشی هنرمند م بشی عزیزم

باان جونم ممنون عزیزم .

سارای گلی ایشاله عروسیت میرسه و میتونی حسابی هنر نمایی کنی .

ساحل كانادا گفت...

نرگس جون. من هم سالگرد عشقت را تبريك ميگم. ايشالا عشقتون صد ساله بشه و هر روز بيش از پيش عاشق باشيد.

تیتی گفت...

مبارک باشه عزیزم. انشالله سالهی سال در کنار هم شاد باشید

گلاریو گفت...

دوست ارجمند سلام


برای شما آرزوی خوشبختی میکنم.
امیدوارم حال شما خوب باشد. همیشه پیگیر مطالب جالب و مفید شما در وبلاگتان هستم
من نیز وبلاگ گلاریو را راه اندازی نمودم، که هدفم از این وبلاگ، به اشتراک گذاشتن یافته هایم در مورد مهاجرت و زندگی در کانادا خصوصا استان کبک و شهر مونترآل است
امیدوارم بتوانیم با تعامل و اشتراک یافته هایمان با شما و بقیه دوستان، راه مهاجرت و زندگی در کانادا را بهتر و مطمئن تر بپیماییم
بدین منظور، لینک وبلاگ شما را به وبلاگم افزودم، مرحمت فرمایید لینک وبلاگ من را به وبلاگتان اضافه نمایید


آدرس وبلاگ من
golario.blogspot.com


مثل همیشه منتظر مطالب مفید و سازنده شما هستم
بسیار خرسند خواهم شد مرا نیز از نقطه نظرات خود در وبلاگ مطلع فرمایید


سپاسگزارم
گلاریو

نیوشا گفت...

دیر رسیدم اما پیام تازه تری از راه می رسه که بهت بگه پیوندتون مبارک و مستدام و شادکام در کنار زیبای خفته .

taani گفت...

تبريك ميگم هزارتاااااااااااااا نرگس جون

اعظم گفت...

سلام گلم
ممنون از محبتت. راستش هنوز منتظریم. با ÷یگیریهای فعلی شنیدیم فایل نامبر دوم خیلی مهم نیست و فایل اول مهمتره. البته نمیدونم چقدر موثقه ولی وکیل ما میگه غیر از این در حال حاضر زمان رسیدن فایل نامبر دوم به بیش از 6 ماه رسیده. ما هم منتظریم و نگران

محبوبه گفت...

خیلی تبریک میگم گلم. الهی که همیشه شاد باشین....

بانوی شیراز گفت...

نرگس جون تبریک میگم هم به خاطر سالگرد و هم به خاطر داشتن همچین خانواده ای. وقتی زن و شوهر با هم مچ باشند همه چیز حل شده است. به قول پدرم اگه زن و شوهر پشت هم و رفیق هم باشند زندگی به مو میرسه ولی پاره نمیشه. همیشه شاد و پایدار باشید.

مصی گفت...

مبارک باشه همیشه خوش کنار هم باشین

نرگس گفت...

ساحل جون تیتی عزیز نیوشا گلم تانی جون محبوبه جونم فیروزه و مصی نازنین
مرسی که انقدر بهم لطف دارید

شیما گفت...

مبارک باشه نرگس جون.. از خوشبختیت خوشحالم.. ما هم سال 84 عقد کردیم :) گرچه من جرات تورو واسه داشتن یه بچه 2 سال و هفت ماهه نداشتم D: خدا حفظش کنه..

صحرا گفت...

سلام نرگس جان مبارک باشه
ببخشید اینقدر دیر شد آخه توی شرکت خیلی وقت نمی کنم اینترنت بیام و در خانه هم که اعصابم از دست این مودم usb ایرانسل خورد شده دم به دقیقه قطع می شه و هر چی کامنت می خوام بگذارم یک دفعه می پره، این کامنت را با dial - up برات گذاشتم ...

سميرا گفت...

سلام نرگس جان! تبريك ميگم!!! البته يكم دير! براتون آرزوي خوشبختي ميكنم! راستي من آدرس وبلاگم رو عوض كردم! اگه لينك رو عوض كني ممنون ميشم!