Daisypath Anniversary tickers

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

میزگرد استان بریتش کلمبیا

سلام دوستان عزیز
دوستان خوبمون خورشید و شب عزیز در این وبلاگ:


میزگردی مجازی رو فراهم نمودن تا امکانی باشه برای پاسخگویی به سوالات مهاجرین عزیز استان بریتیش کلمبیا.

ضمن تشکر از این دوستان، امیدوارم خیلی ها پاسخ سوالات و ابهامات خودشونو از این طریق بگیرن

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

میزگرد مهاجرت

سلام دوستان خوب
یه ایده خوب از دوستان خوبمون خورشید شب مهاجرعنوان شده که به نظر من استقبال خوب نبود . برای همین گفتم منم اطلاع رسانی کنم تا این میزگرد قشنگتر و سریعتر برقرار بشه .

این میز گرد اینترنتی با دوستان مقیم در کانادا است ، که به تفکیک استان انجام خواهد شد و همه ما منتظران می توانیم سوالات خود را مطرح کنیم و این دوستان با هماهنگی خورشید شب مهاجر پاسخ خواهند داد.در همین جا از خورشید و شب عزیز و همه دوستانی که در این زمینه یاریمان خواهند داد ، سپاس ویژه دارم.

برای توضیحات دقیقتر توضیح دقیق آن را می توانید در این لینک بخوانید...

۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

سالگرد عقد

امروز سالگرد عقد من وهمسرمحترم هست درست در روز 29 دی سال 84 ساعت 4 ما به عقد هم دراومدیم در منزل برادر عزیزمن چون من دوست نداشتم تو محضر عقد کنیم . ( آخه خونه داداشم خیلی بزرگه ) . الان از این پیوند خیلی خوشحالم همسرم نمونه است و یه دونه است . انروز چون هنوز خوب نمیشناختمش خیلی اضطراب داشتم هنوز دودل بودم ولی خانوادم ازش مطمئن و راضی بودن منم به حمایت اونها راضی شده بودم . و الان خیلی ازشون ممنونم که همچنین انتخابی برام کردند . البته نه اینکه خودم دوستش نداشتم ولی خوب نمیشناختمش و خیلی میترسیدم .
اتاق عقد رو خورم طراحی کردم با تور وگل طبیعی خیلی زیبا شد و سفره عقد با قطعات سفالی رنگآمیزی شده و تورو ساتن های صورتی (البته سفره نداشت با میزهای کوچکی تمام قطعات رو کنار هم چیده بودیم ) و یه کیک بزرگ سه طبقه که اونم با گل طبیعی تزیین شده بود خیلی قشنگ بود لباسم هم صورتی و زیبا بود خلاصه همچی به هم میومد . و من راضی بودم . البته از کل روز راضی نبودم آخه همیشه ادمهای باید باشند تا روزهای زیبا رو بهم بریزند .
الان 5 سال از اون روز میگذره و من خوشبختم روزها و شبهای زیبای رو با هم گذروندیم بدون هیچ تشنج تو زندگیمون البته با هم اختلاف داشتیم مشاجره کردیم ولی همیشه احترام همو داشتیم . خوشبختم با همسرم و دختر 2سال و 7ماهم و بخاطر تمام زیبایهای زندگیم خدارو شاکرم .
می خوام همینجا از همسرم بخاطر تمام خوبیهاش تشکر کنم بخاطر همه گذشتهاش و مهربونیاش بخاطر تمام لحظات خوب با هم بودنمون خیلی دوستت دارم .

۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

احساس من

غصه و گریه و تنفر و بیگانگی و تنهای اینا همه احساساتی که من الان دارم . غصه می خورم به خاطر کشورم و مردمش که بهشون یاد داده شده( البته بعضی ها یاد گرفتند ) از کار فرار کنند ، دروغ بگن ، سر هم گول بزنند، از هم سو استفاده بکنند و به این کارشون هم افتخار کنند .

گریه می کنم به خاطر خودم و انسانهای امثال خودم که بین این آدما گیر افتادیم. کار می کنیم به حد خودکشی و کسی نمی بیندمون ولی باز نمی تونیم که کار نکنیم . ( این موضوع امروز منو به گریه انداخت برای خودم و مردمون اشک ریختم و گریه کردم آخه وقتی از کار می رم خونه از پا و دست کمر افتادم و جونی برام نمونده ولی کسانی هستند که با بستن چند تا پاکت هم خسته میشن و روزانه 2 ساعت استراحت می کنند و 1 ربع کار اونها هم خسته میشن و ناراضیند از همه چی . من اینجا چیکار می کنم ) .

احساس بیگانگی می کنم چرا که روحیات خودم با اینا متفاوت می بینم شاید زبانم باهاشون یکی باشه ولی روحم باهاشون بیگانه است . نمی دونم بعضی وقتا فکر می کنم شاید اونا درست فکر میکنند و من ادم احمقی هستم نمی دونم خدایا کمکم کن خدایا اشکامو ببین ، خیلی دلم شکسته خیلی .

احساس تنهای میکنم چرا که کسی نیست براش حرف بزنم درددل کنم بنالم شکوه کنم گریه کنم و دلیلشو براشون بگم .

۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

خبر جدید خبر جدید

بر اساس ایمیلی که از طرف اداره مهاجرت کانادا در دمشق به آقای علی مختاری شرکت کنپارس رسیده است .
این اداره هم اکنون در حال بررسی پرونده های است که فایل نامبر اول خود رو در مارچ 2009 گرفته اند . نه فیال نامبر دوم یا زمان رسیدن مدارک به دمشق. پس می تونیم کلی خوشحال باشیم که یه 4 ماهی جلو افتادن و اون اختلاف نظر های که در این مورد بود حل شد . اینم لینکش
و اگه اینا با همین سرعت پیش برن ما امیدواریم که برای تابستان 2012 بتونیم کانادا باشیم .
پی نوشت :در مورد اون "خبر خوب یا بد " باید بگم فعلا هیچ جوابی ندادیم و زبانا موافقت کردیم و مثلا دنبال دانشگاه و کارامون هستیم و در اینحال دنبال دلیلی می گردیم تا یک سال دیگه این پرونده( شروع دوره دکترا) رو عقب بندازیم بلکه تا اون موقع وضعیت پرونده کانادامون درست شده باشه .
به امید خبرهای خوب برای تمام دوستان منتظر

۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

شعار ژاپنی و ورژن ایرانی آن

شعار ژاپنی ها

A Great JAPANESE Proverb:
"If one can do it, U too can do it,

If none can do it, U must do it."



&

و ورژن ایرانی آن :




Its IRANIAN Version:
"If one can do it, let him do it.

If none can do it, why waste our time on it!!!!"